IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Машинистите сгафили и дерайлирали вагоните на "Чайка"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

67
до 65
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
С едни от последните промени в железниците, длъжността официално вече се води "деПо-майстор". Повечето железничари обаче продължават да си го наричат деЛо-майстор, макар и никога да не ми е било ясно от къде е дошло това смешно название.
отговор Сигнализирай
66

преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Не е задължително, до 1995 ПЖИ го водеха полувисше, има и хора които след натурпан стаж като пом.машинист се прекавлифицират... Но за повечето си прав - инженери са
отговор Сигнализирай
65
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
като няма нощна смяна, дневната е оставила локомотива на ДеЛо-майстора и е обявен за готов.... Не им и трябва нощна смяна, няма толкова влакове че да има смисъл от нощна смяна в екипировката, а и какво се правеше на нощните смени когато ги имаше не е за разправяне че някои хора още са на работа...
отговор Сигнализирай
64
Узунов
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Не са карали курсове машинистите, приятел. За да караш влака трябва да си дипломиран инженер.
отговор Сигнализирай
63
до 60
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
И какво значение има, ако са курс - били са 5 години помощници, после още поне 5 години са били по товарните влакове, докато стигнат до бръзите влакове и експрес...
отговор Сигнализирай
62
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
В този си вид и структура БДЖ няма да се оправи никогааааааааааааа!!!!!!!!!!!Не баламосвайте хората! Вие сте с 40-години назад не само с техниката, но най-важно -и с манталитета си!!!!!!!Думата " железничар " стана обидна също като и "депутат"??????
отговор Сигнализирай
61
Знаещ
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Целият състав на влака е от първокласни вагони, както писах по-рано. Виж снимки от инцидента за да се увериш.
отговор Сигнализирай
60
zzzzzzzzzz
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
а машинистите курс ли са изкарали или са завършили ПЖИ
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
За мен всички началници от министърът на транспорта до директорът на БДЖ са виновни! Не са толкова виновни тези, които вършат работа, защото само който НЕ върши работа, той НЕ греши! Виновен е онзи който си мисли, че да си шеф е само да взимаш заплата и да ходиш по банкети!
отговор Сигнализирай
58
стрелочникъ
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Сигурно от депото са им са се обадили и са им казали преди да тръгнат да се пъхнат под локомотива, да притегнат болтовете, да сменят разглобят компресора, да го сглобят, да проверят спирачките, да свирнат три пъти със свирката и едва тогава вземат окончателното решение дали да тръгват...
отговор Сигнализирай
Новини