IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Машинистите сгафили и дерайлирали вагоните на "Чайка"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

57
Защитник
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Пенчо Попов няма нищо общо с управлението на БДЖ. Фирмата се управлява от Цветков и Кичев чрез техния кокер-шпаньол Владимиров - шефа на борда. Назначени са на ключови позиции разни случайници, които се имат за велики икономисти и юристи и командват тъпо. Пенчо е в пълна изолация. Неговата роля е да служи за прикритие и алиби на днешните унищожители на БДЖ.
отговор Сигнализирай
56
НН
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Трябва да се направи нещо по въпроса докато не е станало късно и не са загинали много невинни хора, защото тогава дори и оставки и наказания няма да върнат живота на хората!
отговор Сигнализирай
55
MSD
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Какъв е този *** Пенчо Попов, защо е още шеф на БДЖ? Иначе машинист се ставаше с 3 години обучение в ПЖИ, сега с някакъв курс. Освен това състоянието на железния път е трагично и затова скоростите са ограничени. Имаше жп войски които извършваха десетки километри капитален и среден ремонт на година, освен това и ново строителство, удвояване, електрификация.Имаха и социална функция, обучаваха и даваха работа на малограмотни от малцинствата.
отговор Сигнализирай
54
гуньо
преди 14 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Само не разбрах какво общо имат машинистите с капака на редуктора?! И защо тях ги обвиняват, а не например депото, обслужвало локомотива.
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Значи доколкото разбирам най-виновни ще се окажат пътниците които още не са си купили билети и то по други дестинациии в чужбина!Това е то!А директорите и министъра нямат нищо общо с БДЖ та да носят отговорност!
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Грешиш - един се разпадна насред София преди по малко от година...
отговор Сигнализирай
51
Транспорт
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
От приятел работещ в сервиза на Столичния градски транспорт знам, че там е абсолютно същото. Само дето автобусите как още не са почнали да се разпадат...
отговор Сигнализирай
50
Всичко е ясно
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
БДЖ го унищожиха всички правителства наред. Загробиха го със заеми, вместо да го субсидира държавата както е навсякъде по света. Железничарите са с малки заплати, оредяващ персонал, а техниката вече е за музей. Не малка вина имат и директорите на БДЖ които допълнително го източиха. Всичко е ясно като бял ден. Държавата трябва да проведе специална политика относно това важно за България транспортно предприятие! И то сега! Не утре когато ще има жертви!
отговор Сигнализирай
49
шефа
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Цецко,ами кой според теб назначава персонала?
отговор Сигнализирай
48
ПЕНЧО ПОПОВ
преди 14 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
щЕ ПАДАТ КАПАЦИ НА РЕДУКТОРИ. ПРОВЕРЕТЕ КОЛКО ЧОВЕКА РАБОТЯТ НОЩНО ВРЕМЕ В ДЕПО БУРГАС.С ТЕЗИ СЪКРАЩЕНИЯ НОЩНО ВРЕМЕ НЯМЯ ДЕЖУРЕН КОЙТО ДА ПРЕГЛЕЖДА МАШИНИТЕ.СЕГА НАРЕД СА СЪКРАЩЕНИЯ ПРИ РЕВИЗОР ВАГОНИТЕ И ОЧАКВАЙТЕ ПОДОБНИ ПОВРЕДИ И ПО ВАГОНИТЕ.вИНАТА Е В ТОЗИ КОЙТО ОСТАВИ ГОЛЯМА ДЕПО КАТО БУРГАС БЕЗ НЕОБХОДИМИТЕ ХОРА НОЩНО ВРЕМЕ.
отговор Сигнализирай
Новини