IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Машинистите сгафили и дерайлирали вагоните на "Чайка"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

37
Знаещ
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
до 33 и 35 Обвръзката на локомотивните бригади сега е променена. Пловдивчани карат чайката само от София към Бургас и после сутринта връщат влак 8610 за София през Пловдив. А софиянци карат 8615 от София за Бургас и на другия ден връщат чайката. Точно за да имат необходимата почивка в Бургас
отговор Сигнализирай
36
Смешници
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
За това е била 46 серия машината
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Точно с 46205 е била вчера, сега я карат майни, иначе соф. бригада няма как да се наспи след кат пристига след 23 вечерта в Бургас, а сутринта трябва да се яви в 4:10 в депо да тръгне обратно...
отговор Сигнализирай
34
Мери
преди 14 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Има нещо, което се нарича политическа отговорност. Сред три инцидента не само шефът на БДЖ, ами и министърът трябва да си подаде оставката. Обаче това в нормална държава, а не в България. Ако Пенчо няма концепция за развитието на железниците, да не им е ставал шеф. Дори машинистите да са виновни, шефът им носи отговорност за тях. А не само да получава огромна заплата и да седи зад бюрото си!
отговор Сигнализирай
33
Смешници
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Чайката я карат със локомотиви 44 или 45, сега ако я карат пловдивчани може да е със 46 200
отговор Сигнализирай
32
до 30
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
46205 още няма пробег за ГПР - сранително скоро мина модернизация
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Прясно ремонтирани вагони но 29-74, а първокласния вагон е 19 40!!!! и поради него влака е скопен на 90 в този участък.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
На 46 200 ГПР се прави на 200 000 км. БДЖ може да разреши 20% надпробег, значи 240 000 километра... Пробегът на 46 205 във всички случаи е над 300 000 км. Абсолютно съм сигурен, че на локомотива не е правен ГПР... Тези лупинги не се правят в депо Бургас, а там - на "Вазов" 3 в София. Какви виновни машинисти, какви пет лева. Карайте си скъпите "Пежа" и не говорете глупости. А за министъра... Какъвто министъра, такова и БеДеЖето...
отговор Сигнализирай
29
Смешници
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Помня преди година когато на Бързия влак Пловдив - Варна падна целия редуктор на машината, не само капака! Няколко минути преди влака да влезне в Стара Загора. Но няма как машинистите да видят за неизправност и за проблеми под машината! Бъдете сигурни!
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
редуктора си е останал да работи, маслото няма как да го забележат защото от кабината няма шпионка да гледат отдолу! Паднал е капака на редуктора на най задната ос по посока на движението, пътя там е с настави, прибави и шума в машината при 90км/ч.... Машиниста преди курс приема по документи и на външен оглед, и дали има авариен комплект - заземителни пръти, каска, алпинистки колан, дали има пожарогасители и тем подобни.... Все пак рем.бригада е предала локомотива като "изправен"
отговор Сигнализирай
Новини