IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Стачката тласка към фалит БДЖ


Обратно в новината

Коментари Коментари

78
fck
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
имам само един въпрос към всички пишещи тук! И той и следния Една държава като си продаде държавните дружества като изброявам : Софийска Вода, Българска Телекомуникационна компания, Градски транспорт, Булгартабак и така нататък , Арсенал и още много приватизирани предприятия и заводи.Кремиковци който фалира. Та остана ни БДЖ и то вече дори няма да е БДЖ. И каква държава е тая която си разпродава предприятията на чужденци.. Никаква. Скоро може да няма и държава България! Е тва е Game Over! Kaput
отговор Сигнализирай
77
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 21 Не харесвам 2
Директна извадка от гръцкия вестник "Симера":"Българите са най-бедният народ в Европа и това не е тайна дори за самите тях, но видели ли сте ги да протестират? Не, няма и да ги видите защото не могат да си го позволят. Целенасочената политика по-обедняване на българският народ се ръководи чрез различни уж европейски директиви. Забележете въпреки, че българите са признато най-бедни, голяма част о...т стоките и услугите са с по-високи цени от средноевропейските. За да оцеляват, те са принудени да работят непрекъснато при ужасни условия на труд, при масово погазване на всякакви трудови норми, без да смеят да се оплакват, без да смеят да си потърсят правата. Техните синдикални лидери, ако могат вобще да се нарекат така, ще видите сред редиците на управляващите, окичени с най-високите държавни отличия, но не и сред работниците, не и на прощадите, не и в първите редици на протестите, защото протести няма.И ние като гръцки граждани свикнали да търсим и отстояваме прават си задаваме въпроса, как е възможно това? Как при този стандарт на живот, при тези условия на труд, при това нагло и безочливо отношение към тях, как те стоят тихо и безропотно? Отговора е един те са бедни, толкова бедни, че дори и един ден да не са на работа, а да излязат на протест, това ще бъде пагубно за тяхното оцеляване. Те няма да успеят да си платят сметките, или да си купят храна, или необходими лекарства, или дрешки за децата. Да, те са толкова бедни, че ходят болни на работа, че по скоро биха умрели на работното си място, отколкото да си вземат почивка нужна на всеки жив организъм. За тях няма почивка, заробени веднъж от банките, втори път от работодателите си и трети път от политиците си, те са изгубили всяка надежда и живеят ден за ден в постоянен страх и стрес да не изгубят работата си, надника си, да не се разболеят. Всяко едно по-сериозно заболяване ги обрича на почти сигурна смърт, защото са бедни. Техните предприятия произвеждат инвалиди, българите биват използвани, изстисквани и изхвърлени на улицата. Без защита , без надежда.Тяхната държава, тяхната индустрия бе разпродадена и разграбена на безценица. В България няма истински чуждестранни инвестиции. Това което е продадено на чужденци на безценица или е унищожено, за да не се произвеждат конкурентни на вносните стоки или се използва за ограбване на българите и изнасяне на спечелените пари в чужбина. На българите им набиват в главите, че заплатите им трябва да са ниски, защото така били конкурентно способни и така забележете привличали чуждестранните инвеститори. Няма по-смехотворно твърдение от това. Как можеш да твърдиш, след като уж си член на Обединена Европа, че ще привличаш инвеститори с ниското ниво на заплащане? В кой век живеят българите? Не разбират ли, че днес истинските инвеститори търсят не проста маса работеща за без пари, а работници образовани, специалисти, притежаващи творческа мисъл и креативност, откриватели и способни да предугаждат бъдещето. Явно някой има интерес да ги кара да се конкурират по заплащане със страните от третия свят, а не по знания с развитите Европейски държави.В България правителството инвестира най-много в полицията, която е един процент от цялото население на страната. Но не мислете, че тази полиция се бори с престъпността, не, самата полиция е корумпирана, съдебната им власт също, за политиците им да не говорим. Полицията им е гарант за сигурността на корумпираната върхушка, за това, че всеки дори и плах опит за протест и търсене на отговорност, ще бъде смазан и потушен. Благодарение целенасочената политика на потъпкване и опростачване на българският народ, той е почти обречен на изчезване. По-голямата част от знаещото и можещо население е емигрирала, *** са оставени сами на себе си като безнаказаността им е пословична, а страхът у българите неописуем."
отговор Сигнализирай
76
полудевам полечка
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 7
Те печеливши фирми(дружества) уволняват наред , защото им намалява печалбата, тия нагледци пред фалит, дължат близо милярд и щели да стачкуват, *** безочието.Някой от мрънкащите пътувал ли е скоро с влак да види за какво иде реч.Мръсни вонящи и циганизирани гари.Мръсни вонящи и циганизирани влакове.Мръсен и вонящ и неугледен персонал.Не 2000 а всичките трябва да ги изгонят.
отговор Сигнализирай
75
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Щом сте гласували за герб, сега ще се усмихвате като ви уволняват! Както шушне Калин Георгиев "и да благодарите на мин. предс. г-л, д-р, заслуж. худ. Бойко Борисов!"
отговор Сигнализирай
74
Spiro
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Бъдещето е повече от ясно - приватизация и новия собственик да прави каквото иска. Всяко друго решение ще води към преливане на държавни средства в частни джобове. Както беше в Булгартабак (за справки Р. Овч), както беше с Вальо Топлото (пак за справки Р. Овч), както беше и все още е в Кремиковци. А вие ако искате плачете за "великите социалистически заводи" от Живково време и плюйте по Костов, който съвсем правилно ги приватизира. Гърците по същата схема удариха дъното.
отговор Сигнализирай
73
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Марио, спамър такъв, къш от сайта :) Предлагам на админите на сайта да сложат това "narodenglas***abv" в черна листа и да не може да се публикува :)
отговор Сигнализирай
72
намръщен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Понеже не знам как да събера, ще пиша мнението си на частиНай-напред, да се спра малко на "умните" водещи в "Тази сутрин" Вездъсъщата многознаеща Ани заговори за това, че в някои страни има влакове, които се движат с 400-500км/ч, а нашите са бавни. ИДЕАЛЕН ПОДАРЪК ЗА ЕДИН МАНИПУЛАТОР КАКЪВТО Е М-Р МОСКОВ Линии с междурелсие от 1435мм, каквито са нашите, не могат да позволят повече от 280км/ч и то при терен с нормални характеристики или близки до тях. Значи 35 на хиляда наклон на склон
отговор Сигнализирай
71
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Без субсидии от държавния бюджет БДЖ няма как да оцелее. БДЖ има монопол на жп транспорта и колкото повече частни транспортни фирми навлизат, толкова повече БДЖ ще е по-зле финансово. Основна вина за фалита БДЖ имат Костов и СДС, които дадоха лицензи на бракувани за скрап частни рейсове, таксита и маршрутки без обаче да субсидират БДЖ. Сега ГЕРБ продължават към пълна ликвидация на БДЖ.
отговор Сигнализирай
70
иван иванов
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Българи защо не се замислите всичката тази ПОСТАНОВКА СРЕЩУ БЪЛГАРИТЕ в чия полза е ? Аз ще Ви кажа : Европа иска съкращение на работници и линий ( за да сме мизерници и добитаци ) като за това ще ни даде 350 мил. евро, а ремонта на жп линийте се извършва от НАШАТА фирма ТРЕЙС ГРУП кочто е собственост на нашия човек-комунист Васил Божков. Ето за това е целия цирк за да се вземат парите на Европата не, че те не са си наши пари. Я забележете, че фирмата ТРЕЙС ГРУП взима всички големи строителни ..
отговор Сигнализирай
69
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 9
хубав и бърз влак - скъп билет, автобуса го пребиваизхода - български патент - хем хубаво хем евтино хем бързо хем и без пари ако можена запад влака е хубав и бърз, но никак не е евтин
отговор Сигнализирай
Новини