IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Стачката тласка към фалит БДЖ


Обратно в новината

Коментари Коментари

88
намръщен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
"По комунистическо" се правеха не толкова нови участъци, колкото еликтрификация, удвояване.Друг въпрос бе как е направено тоНО НИКОЙ НЕ БАРНА БДЖВ ЕДНА ДЪРЖАВА, КОЯТО Й ДА Е ТЯ, ТРАНСПОРТЪТ ТРЯБВА ДА БЪДЕ ПОДПОМАГАН ОТ ДЪРЖАВАТА, ЖЕЛЕЗОПЪТНИЯТ - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!Оправдавайки се с нерентабилност и с факта, че подвижният състав е в ужасно състояние, започна унищожаването на БДЖ
отговор Сигнализирай
87
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
92 - Само така:))) Предишните са виновни:))) Давай мантрата:)))))
отговор Сигнализирай
86
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
84 - Соца лош, лош, ама храни вече 22 години държавата! Дори Бойко опрости 75% от заема на Сирия и прибра останалите, за да не измрете "демократите":))) Като сте много отворени защо "демократите" не оправихте строя, а като Костов разпродавахте срещу комисионни, къде за долар, къде за 150 000 долара:))) Пък имаше и един "Мистър 10 процента":))
отговор Сигнализирай
85
Spiro
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 8
" Никой не пипна БДЖ, остана си държавна и по "царски времена" и по "комунистическо" "Да, и за това сега е в подобно положение.
отговор Сигнализирай
84
намръщен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Историческа справка "во кратце"БДЖ е създадена през 1888 от правителството на Стефан Стамболов. С много мъка и при какви ли не условия от 1888 до 1944 има вече над 4000км като малко от тях сме "получили" като построени преди 1878/Русе-Варна; Свиленград-Пловдив-Белово и Симеоновград-Нова Загора до Ямбол/ Всичко друго НИЕ!!! Никой не пипна БДЖ, остана си държавна и по "царски времена" и по "комунистическо"
отговор Сигнализирай
83
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Ако Дянков и Борисов не са кадърни да управляват и даже да разширят дейността на БДЖ, да си подадат оставките и да се махат в Банкя и в банката на света. БДЖ не е банка и ако ликвидират БДЖ, българският народ няма да им прости и ще ги осъди.
отговор Сигнализирай
82
кеф
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
След Бойко ще останат само *** и ***!
отговор Сигнализирай
81
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Абе да остане влака Асеновград-Пловдив ... другите да ги закриват.
отговор Сигнализирай
80
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
След 3 години власт риформаторите от Герб ликвидираха и БДЖ. Да се готвят следващите!
отговор Сигнализирай
79
намръщен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
ПродължениеОсвен наклона се изисква придържане към радиуси на криви. Не знам какво е, ако някой може да поясни тукРелефът на България е разнообразен, "начупен", средна надморска височина от 470, като територии с типично низинен релеф няма. Това са Поречието м/у Русе и Силистра, Тракийското и Старозагорските полета и Бургаската низина. Всичко друго е най-малкото нахълмено. Колкото и да я мъчим, при този релеф по нормална, 1435мм линия високи скорости над 170-180км/ч ще има в малко места
отговор Сигнализирай
Новини