IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Ще доведе ли до катастрофа за бранша новият пакет "Мобилност"?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

36
За поскъпването
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Цените на по-голямата част от стоките general cargo (стоки за масово потребление) така или иначе в България са по-високи, отколкото в Западна Европа. Брой моцарела в Германия струва около 0,70 ?, а тук се продава за около 3 - 3,50 лева. Тук би следвало да се намали маржа печалба.При транспорта увеличението на цената на километър всъщност ще изравни цената, на която работи източноевропейският превозвач, с тази, на която работи западноевропейският превозвач.
отговор Сигнализирай
35
Пенсионер тираджия
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
До Я па ти..Леглата са за почивка/спане. Кабината на камиона в никакъв случай не е за целогодишно обитаване. По твойта логика фирмаджията трябва да има домова книга за креватите в камионите?! Я па он!А тези правила не се ли отнасят и за западняшките фирми, а?Като се прибави и размера на ОФИЦИАЛНИТЕ заплати на шофьорите, излиза, че сами се натягаме да сме второ качество.
отговор Сигнализирай
34
А сега сериозно
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Очаква ли се да остане изискването за 45-часова пауза извън кабината на камиона?Ако да, как ще бъде решена липсата на достатъчно хотели около магистралите, защото с камион 40 тона в центъра няма как, а също така и на липсата на достатъчно охраняеми паркинзи.От гледна точка на ЧМР застраховка, покритие на липси на стоки ще има ли ако по време на такава пауза, шофьор е извън кабината, камиона е паркиран на бензиностанция, която обаче не е охраняема и се случва кражба.
отговор Сигнализирай
33
Я па ти..
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
До Анонимен 29 Що бе , шофьорите от Запада само по хотели ли спят ?Ми за какво са тези легла в кабините ?
отговор Сигнализирай
32
Съвет
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Да се забрани производството на тирове с двойни кабини и легло.
отговор Сигнализирай
31
БАНко
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
До първия Мин.чо !Бойчо , ще загубят твойте превозвачи , ще спечелят българските шофьори !Бойчо , като спреш изплащането на болничните ще спечелят твойте домусчиичета и ще бедстват българските работници!
отговор Сигнализирай
30
baffff
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
ами то това е целта на европа да ни срине успешните бизнеси, не е само транспорта и животновъдство, лични стопанства, прасе, ракия, ремонт на кола няма вече , земите ги държат турците и златна добруджа храни турция, най-важното българи не останаха, кат си отидат 2 млн пенсионери и погледнете етническия състав ще ахнете, но пък матр'яла 10г е съгласен с това, така че получавате си заслуженото, разликата че сега хич не ми е жал за вас, а преди се тормозех за тази ситуация, в природата няма нужда от такива безгръбначни.10г се искаше да сложите правилния човек начело, вие не ,та не, няма друг. Ок.
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
Ще доведе ли до катастрофа за бранша новият пакет "Мобилност"?Не! Но ще намалят печалбата на лакомиите, които се наричат бранш.Просто и българските шофьори ще се трудят като бели хора. Няма да спят в кабините, да си готвят на спиртници, газови котлончета и тенекии от сирене.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Проблем е, че няма достатъчно износ от България, в случай, че се приеме прибиране на камиона в държава по регистрация на фирма.Проблем ще бъде и за фирмите, които работят със собствени влекачи и чужди ремаркета.Проблем със заплатите няма, защото това правило би трябвало да се спазва поне от три години насам, когато влязоха в сила първите изисквания от страна на Франция и Германия за заплащане на командировки по техни ставки, а заплатите на шофьорите вече са изравнени поне от около 2 години.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 24 Не харесвам 3
Водачите на тирове нищо няма да загубят даже ще са на печалба. Но баш шефовете им няма да могат да си купуват Джипове Яхти и Мезонети. Затова шефовете им реват като вдовици за дебел с котешка глава.
отговор Сигнализирай
Новини