IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Ще доведе ли до катастрофа за бранша новият пакет "Мобилност"?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

16
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 5
Взеха бизнеса на Запада и сега трябва да го върнат на законния собственик. Спират свободното движение на хора, стоки, капитали.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 4
До Анонимен 12Как изобщо фунционираш?
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 32 Не харесвам 1
Такива закони и разпоредби има в цивилизованите страни от поне 40г. Само и нас не ни харесва да следваме законите и сигурноста.Няма да ви казвам как е в САЩ защото още не сте достигнали това ниво, БГ е ниво Сомалия... и такава ще си остане.Колко катастрофи стават защото тираджията заспал а с тези 20т ходи го спирай това нещо.БГ тираджиите са много послушни като са в чужбина а като са в БГ е дивия запад.
отговор Сигнализирай
13
RIP + бранша +
преди 5 години
Харесвам 21 Не харесвам 2
БГ работодател нали е отворен, разбирач, да лобира. Само че там като видят такъв заблуден самозванец като него, да вие предсмъртно от свръх големия си неадекватно паркиран джип, едва ли му обръщат внимание. Шофьорите просто ще избягат да работят в ЕС. На шофьора много езици не му трябват, задават му точка на джипиеса и кара натам. Защо му е да работи за по-малко пари, като може да взима повече за същата работа, категория си има, директно отива при конкуренцията.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 9
Изнасяме транспортна услуга, а немците коли. Що немците не правят коли колкото за собствения си пазар ами агресивно изнасят? Тръмп им каза, че ако Америка изнася така агресивно и прави 80% от БВП то си през износ света ще се срине. Веригите да не работят събота и неделя та да могат фермерските пазари да се развият. Трябва да се компенсираме.
отговор Сигнализирай
11
Батко ви
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 7
Шроблемът им е, че няма да може, да кара по 16-17 часа наде, да получава яко пари на черно и да точи нафта. Това му е на тираджията проблема. Затова и протестират. Карат за някакви заплати от рода на 1200-1300 лева, ама като се хванат с якото каран, си докарват по 2-3000 лева чисто отгоре.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 46 Не харесвам 4
Работният ден на българския тираджия е 24 часа - 8 часа караш камиона, 16 часа го пазиш. Всички шофьори на камиони с които съм разговарял са "за" новите разпоредби. БГ работодателите робовладелци искат един човек да упражнява три професии - шофьор, охранител и монтьор, а да му плащат за една.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
До мак"Шофьорът, разбира се, пак е длъжен да почива по пътя, колата натоварва движение и замърсява."Как колата натоварва движението и замърся, ако шофьорът почива? И ако не почиваше, щеше да пътува по-малки ли? Даже, ако е натоварена колата, коригирай ме, ако греша, няма ли да изгори повече гориво?
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
До House M.D.Пак ли ти бее ....
отговор Сигнализирай
7
House M.D.
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 5
Цените, умнико, няма да скочат / или поне не с много/ защото работите в конкурентна среда и прекалено завишените цени ще ви изхвърлят от пазара. Просто ще падне маржа ти и Фантома ще трябва да го изплащаш за 3 месеца, вместо за 3 дни.
отговор Сигнализирай
Новини