Ами пък крайно време е малките фирми, които се състоят от аз и жената, като нито един от тях няма представа що е то транспортен бизнес, просто мъжа е изкарал категории, продал една нива и си купили камион и понеже не трябва да плащат заплати, а се задоволяват с това, което изкарат и подбиват цените, да станат наемни работници, а не собственици. И индустрията има нужда от работници. *** и пульо стана транспортен бос, а в действителност е гол и бос.
отговорСигнализирай
25
Анонимен преди 5 години
04
До22. На колко си години? Не е въпроса само в карането. Има и правни отношения, гориво, ДДС, документи на стоката, срок доставка, евентуален ремонт на камиона при транспорта, неизвестни условия при транспорта. И всичко това ако са омещани няколко фирми от соц. Предприятиено . Прави доставката сложна и тромава. С излишна бюрокрация.
отговорСигнализирай
24
Анонимен преди 5 години
32
До20. Истината е такава. В ЕС собственика на камиона е и фирма и водач. Знае и си оправя разхода на горивото с ДДС, дам си договаря курса и отговаря за всичко до доставката. При нашите фирми с много водачи и много писари от целия колектив . Отговорност няма. При опасност на пътя ТИР- а , просто се изоставя на пътя. Делата се влачат с месеци. Стоката се скапва и длтръгват слидващите проблеми. Водача е забегнал далеч на Изток. Оправия няма . Западната институция дига ръце и мижи .
отговорСигнализирай
23
Анонимен преди 5 години
123
Българина наистина има конкурентно предимство което не може да бъде победено. И това е че в нашия БГ ген или култура не ни пука за живота на другите и за собствения си живот.Никой в Европа не е съгласен да работи 24часа на ден без значение за колко пари. В това отношение имаме нещо общо с руснаците.. и на тях не им пука.. заливат се с бензин, сами се палят и се хвърлят във водата за едното шоу.
отговорСигнализирай
22
Анонимен преди 5 години
22
Айде да пускат автономните тирове вече. Видя се, че хем за шофьорите е мъка, хем превозвачите все са недоволни.
отговорСигнализирай
Аз пък ще ви кажа че България има конкурентно предимство което не се използва добре и без да плаща африкански заплати и осигуровки.Курсовете са по дълги ;) Има начин и проблема с почивките да се реши с не големи инвестиции ;) Истината е че герб и вмро искат парите да отиват в чорбаджиите и колкото се може по малко в работниците за да няма потребление и икономика .Обаче това в Европа не върви .Те добре знаят за тези предимства и ще искат повече пари да отиват за работника и икономиката ;)
отговорСигнализирай
19
Анонимен преди 5 години
223
Какъвто е успеха по този проблем, толкова е и тежестта на България в ЕС. Шест месеца председателство се бориха за интересите на Западните Балкани, а сега се оправдават. Или каузата е грешна, или не знаят кога и как се правят тези неща!
отговорСигнализирай
18
Анонимен преди 5 години
196
За равен труд равна заплата! Нали така? Ама защо само за тираджиите? Веригите как е? А по другите мултинационални компании тук как е? Всички работим за немците - дали тук или там все тая, но тук ни цакат с ниски пари. Щото даже шефовете на тираджиите да не си купуват Мазерати пак не могат да вдигнат парите на шоферите като на запад.
отговорСигнализирай
17
Анонимен преди 5 години
123
Ще катастрофират измекярите и ***, които се чудят как да откраднат всяко евро! Я марш да си търсите работа както всички нас!
отговорСигнализирай
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години