IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

За първи път: Частни влакове ще возят пътници у нас


Обратно в новината

Коментари Коментари

32
Тихо-мълком БДЖ
преди 1 година
Харесвам 7 Не харесвам 2
ще се превърне в БЧЖ.
отговор Сигнализирай
31
VladTepes
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 1
До АнонименИма два кратки участъка с максимална скорост 130 km/h между Мездра и Горна Оряховица както и доста 110-120. С подобряване на инфраструктурата и сигнализацията може да се постигнат 160-200 без драстични разходи. Между Пловдив и Свиленград има участъци с максимална скорост 160 km/h.
отговор Сигнализирай
30
VladTepes
преди 1 година
Харесвам 8 Не харесвам 0
В България разликата между услугите като качество и цена ще е по-малка - няма подвижен състав като Пендолино и голяма част от инфраструктурата не позволява високи скорости, но все пак частния превозвач има реален шанс да се пребори поне за част от пътуващите с автомобили и автобуси, БДЖ не е в състояние.
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 1
Релсите на БДЖ нецдтват за 130 км ,влака ще излети от релсите ,стига глупости
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 0
Да бе билата че струва двойно )
отговор Сигнализирай
27
VladTepes
преди 1 година
Харесвам 9 Не харесвам 0
БДЖ явно не е в състояние да предостави услуга по-висок клас за по-платежоспособните пътници и да ги привлече. Не виждам какъв е проблемът това да направи частен превозвач, БДЖ да изпълнява субсидирана социална услуга за по-бедните. Примерно в Полша между Варшава и Краков има Пендолино за по-богатите с времепътуване 2h 15 min при над два пъти по-високи цени както и по-евтини влакове и автобуси с времепътуване 3h 30 min - 4h.
отговор Сигнализирай
26
Безимен.
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 0
До VladTepes Погледни си фактурата за ток .Вие си плащате и транспортните разходи и подръжката на мрежата!Че дори и наема за измервателният уред.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 8 Не харесвам 2
Интересно. Пимк декларира оборот по-малко от 19 милиона за 2019г. А през 2022 приходите вече са 343 милиона. Разликата е над 18 пъти. Не се сещам за компания на запад, успяла да има такъв растеж за толкова кратко време. Ония криптомонетните далавери не ги броя, там се правят необуздани търговски спекулации. А тази фирма управлява материални активи, с които извършва транспортни дейности. Не вярвам през 2022 да са превозили 18+ пъти повече товари от през 2019. Живея до железопътни линии...
отговор Сигнализирай
24
VladTepes
преди 1 година
Харесвам 6 Не харесвам 1
Частните превозвачи плащат инфраструктурни такси както и изразходваната електроенергия. Досега извършваха само товарни превози, но няма причина при пътническите да е различно.
отговор Сигнализирай
23
Безимен.
преди 1 година
Харесвам 10 Не харесвам 2
По скоро като електрическите доставчици използваш изградената инфраструктора но държавата трябва да я подържа изправна ! Нашта фирма само лата субсидиите.
отговор Сигнализирай