IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Балтия за младите шофьори. 26 контролни точки и никакво нощно шофиране


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

77
realista
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
skupi mnogo si se oburkal za magistrala trakia...az si karam s 160 plutno kato namalqvam izklu4itelno rqdko na 140 pri nqkoi zavoi no kato nqma koli v susednite lenti moga da gi vzema i s 170...taka 4e razpravqi na baba si 4e magistrala e proektirana za 120km/h, zapoznat sum v dulbo4ina sus stroeji na magistrali i vuzmojnostite na dvijenie po tqh!
отговор Сигнализирай
76
az
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ами ти самия си отговаряш на поставените въпроси: Когато колата е обозначена лесно може да се разпознае. През нощта е много по ненатоварено, поради което някой хора си позволяват и алкохол и по-висока скорост, полигона те кара да свикнеш с габаритите и маневреността на колата (просто се научаваш да я усещаш), а аз имам вече доста приятели, които не могат да паркират като хората. Лично на мен ми беше най-трудно да се науча да не карам бързо, но с годините обикновено ти идва акъла за да разбереш, че не е проблем да вдигнеш 150-200, но е проблем ако трябва да правиш маневра или да спираш
отговор Сигнализирай
75
az
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Прав си, но и пътищата ни са от това време, включително натилката на магистрала Тракия в по-голямата си част е пригоден за скорост до 120 км/ч. Защото ако не ти е известно освен качествата на колата и гумите пътната настилка също определя възможната безрискова скорост. При по-висока сцеплението намалява значително и колата става неустоичива. А не забравяй, че тук се икономисва и от материали и качество
отговор Сигнализирай
74
от мен
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
1. напълно се съгласявам с мнението на номер11.2. много ми е любопитно как точно контролните орагни ще разберат, че автомобилът който се движи с 90 км/ч е трябвало всъщност да се движи с 80, щото водачът е с малък стаж.3. с какво ще помогне връщането на обучението на полигон? да научат кога, срещу кое дърво да завърти наляво и после като види незнам си кой кол да вътри надясно за да вземе изпита. а после в града , като го няма дървото вляво и кола вдясно, как ще стане номера с паркирането?4. мислите ли , че е по-лесно да се кара през деня в трафика, отколкото през нощта когато почти няма движение и за един начинаещ е по-лесно да свикне с движението именно тогава, когато няма голямо движение.5. не смятате ли, че увеличението на часовете ще доведе само до увеличение на цената на курса, но не и качеството на подготовка.6. вместо да се налагат тия смешни правила и изисквания, може да се помисли например младите водачи да карат в началото задължително с придружител, или да се въведе ограничение за работния обем на двигателя. например да е до 1500 куб.см. има доста по-приемливи и по-цивилизовани начини от тия ,които се предлагат в статията.мога още много да коментирам и да предложа, но за сега ще спра до тук.
отговор Сигнализирай
73
az
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
За контролните точки мисля, че е глупост, но останалите предложения определено имат смисъл. Няма да е лошо да се ограничи и мощността на колите, които имат право да управляват новите шофьори.
отговор Сигнализирай
72
katq
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
a vie dartte hofiori davi zemat knijkata na 30 gd kat ste tarikati i mnogo znaete pensii he mi karat tapaci ebahvi maikata oligofreni v taa darjava nihto ne stava zaradi takiva kato vaze dami izdede govnata....
отговор Сигнализирай
71
venko
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
dago tai policai po dobre da hodme pe6a a vie tva iskate davi maikata tapa s ebahvi u tarikatite ebavm vi maikata
отговор Сигнализирай
70
Rambo
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Dokato tupite instruktori ne u4at mladite da karat i gi karat da si kupuvat knijkite niama da sprat katastrofite!Ako shtata i da im razreshat na mladite da karat i po dva 4asa na den te sled kato sa si kupili knijkite i shte si imat samo4uvstvieto na golemi tarikati i dobri shofiori!Puk i pianite nikoi ne gi spira....
отговор Сигнализирай
69

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
на 1во място е културата на човека която липсва не само в шофирането ами навсякъде каквото и да измислят такъв варварски народ се командва само с диктатура и желязна ръка така че няма надежда ако ще и без точки да са пак ще си правят каквото искат докато не се промени съзнанието и мисленето
отговор Сигнализирай
68

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Абе най-добре е камери или прикрити полицаи в цивилни дрехи и коли по пътищата, които да следят и записват с камери тези които изпреварват опасно и когато е забранено или когато насреща идват други автомобили (нещо което се случва редовно по нашите пътища), след което да се глобява със голяма глоба или да се отнема книжката за определен период от време на такива шофьори!
отговор Сигнализирай
Новини