IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Балтия за младите шофьори. 26 контролни точки и никакво нощно шофиране


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

57
Мария
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Добра идея е да се върне полигона,но вместо да забраняват шофирането в определени часове на младите шофиори , няма ли да е по добре да им забраните да си купуват книжките.
отговор Сигнализирай
56
Христо
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Значи...пичове,шофиор съм от 91 с максимален стаж и много километри,без ни едно произшествие,това не значи че,утре няма да намачкам ламарините на перфектния си Nisan:)...трябва закони...значи,аз съм за...курсовите по скъпички,наплюдение върху работата на КАТ,40 кормилни часа и пр. ...и съм сигурен че ще има ефект,практиката е МНОГО ВАЖНА!!!
отговор Сигнализирай
55
Тодор
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
А според мен трябва просто да напраят курсовете 2000 лв,даже и 3000 и най-после *** се налапат тез алчни
отговор Сигнализирай
54

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
A чукове за някои драскачи няма ли да има? Какво е това "балтия"?
отговор Сигнализирай
53

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
49 mnogo dobre go kaza bravo na nego taka trqbva i 6te ima efekt ot tozo kontrol nad instruktorite i kursantite
отговор Сигнализирай
52
знаеща
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Така трябва да е , младите не знят даже и да паркират , а камо ли да карат без произшествия!!! Дано!!!
отговор Сигнализирай
51

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Tova e mnogo nerealno da se kaje 4e pove4eto katastrofi se pravqt ot mladeji,bez staj...az katastrofirah na 2-riq den sled kato si zeh knijkata i kolata,no ne bqh vinoven az.Prosto me udari jena :) ...donqkude mladite 6ofiori pove4e vnimavat v putq,v znacite skorostta...dokato po-vuzrastnite gi prenebregvat,syzdavat si sobstveni pravila,ne izpolzvat miga4ite 6toto gi murzi,prestroqvat se adski nepravilno i opasno...no puk ima i mn bezrazsudni mladeji koito nesi davat smetka 4e sa bez opit i nqmat trezva precenka za situaciqta...ina4e i horata sus 30 godini staj ak si karat burzo i bezrasudno...
отговор Сигнализирай
50
Sadik
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Kato EU ne dava parite nyama da imame 6iroki i bez dupki patista. Dano da pusnat parite na patnoto 4e ve4e politicite nyamat otkade da ograbvat i izmislyat prostotiiza da globyavat bednoto naselenie.
отговор Сигнализирай
49
Bau
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Кои ще контролира 10 те километра по малко от максималната допустима при младите шофиори с която трябва да карат.Големите скъпи джипове за по половин милион лева карани от разглезени синчета на всякакви престъпници и депутати, ще бъдат ли санкционирани когато карат в града с 100 километра в час и нагоре, все едно са на писта .Полицията сега неследи за спазването на законите камоли когато се въведат тези нови закони.Най много тогава това да им е предтекста като те спрат да ти искат пари зада те пуснат.И другото което е инструкторите е ясно защо и те искат този закон да влезе защото когато часовете се увеличат на 40 и се вкара и полигона , тогава един курс няма да струва 600 лв а ще струва 1000 лв ,и тогага пак ще обучават със същото качество като сега.Няма да има подобрение в качеството на обочение.Единствения начин и добър според мен които би могъл да сработи е следния.В всяка една кола служеща за обучение се слагат 2 камери(една която да снима към пътя по които се кара и другата вътре в купето) с микрофон и GSP,зада се следи за това как инструктора обучава курсанта откаде го прекарва и какви напътствия му дава според определена ситуалия.Това нещо да е за всеки един Курсант със собствена памет на която да се записва цялото обучение.След края на обучението му преди курсанта да отиде вече на изпита този запис да се преглежда от Специалист от КАТ които по никакъв начин нее свързан с курсовете .И тогава този специалист да взема решение дали този инструктор е обучил курсанта кадърно и както трябва според ситуалицйте през които е преминал.Ако това нее изпълнено на инструктора нему бива заплащан извършения курс(от курсанта) и бива глобяван с някаква глоба(от КАТ).А Курсанта небива допускан до изпита и бива препратен към друг инструктор, които да го обучи.И тогаа да видим нямали да излизат по опитни шофиори на улицата.
отговор Сигнализирай
48
Шофьор '05 набор
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
... Нека въведат тези закони... едва ли ще СПРЕ "войната по пътищата", но поне хлапетата ще минават през повече "трудности" ... за да си вземат така мечтаната книжка... дано го осъзнаят това, че е в полза за тях! :) Дори предлагам и всички шофьори, които не се чустват сигурно в себе си и рефлексите си ... също да преминат опреснителни курсове! :)
отговор Сигнализирай
Новини