IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Балтия за младите шофьори. 26 контролни точки и никакво нощно шофиране


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

87

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Подкрепям предложенията. Но трябва да се вдигнат санкциите за алкохол и за превишена скорост драстично. Явно сегашните "санкции" не вършат работа. За алкохол според мен трябва да се отнема книжката поне за 5 години, а при повторно нарушение на пияниците да им вземат книжките до живот. Иначе ще има жертви по пътищата. Трябват драконовски мерки.
отговор Сигнализирай
86
някоя си там
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ами , ако изобщо не еше шофьор, как пък ще ше да отидеш. и за съм млад шофьор и допреди година си ходех пеша наработа. Голяма работа!
отговор Сигнализирай
85
МОМЕНТ!
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
ВИЖТЕ КАКВО,АЗ МОЖЕ ДА СЪМ МЛАД ШОФЬОР НА МПС,НО ТОВА НЕ ЗНАЧИ ЧЕ НЯМАМ ПРАВО ДА КАРАМ АВТОМОБИЛ ПРЕЗ НОЩТА!АЗ СЪМ НА НОЩНА СМЯНА И АКО МИ СЕ НАЛОЖИ ДА ИДА НА РАБОТА ПОРАДИ АВАРИЯ ИЛИ НЕЩО ДРУГО ЗАЩОТО СЪМ ИНЖЕНЕР И МЕ СПРАТ ПОЛИЦАИТЕ И ДА МИ КАЖАТ ЧЕ Е ЗАБРАНЕНО И МИ ОТНЕМАТ ЕДИ КОЛКО СИ ТОЧКИ ЗА ТОВА ЧЕ СЪМ КАРАЛ ПРЕЗ НОЩТА!А!?НЯМА ЛИ ПОНЕ НЯКАКВИ ОБЛЕКЧЕНИЯ ЗА ТИЯ ХОРА С ТЕЖКИ И ОТГОВОРНИ ПРОФЕСИИ НА КОИТО ИМ СЕ НАЛАГА ДА ПЪТУВАТ ПРЕЗ НОЩТА БЕ!?
отговор Сигнализирай
84

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Лиценза трябва да се взима на инструктора, не на фирмата, това го има в други страни, доколкото си спомням във Франция има случаи на инструктори осъждани на затвор заради прекалено многото грешки на обучавани при тях водачи.
отговор Сигнализирай
83
Fenix
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Човек, не че нещо ама това дето предлагаш е много много лесно да се изиграе - просто се прави нова фирма...
отговор Сигнализирай
82

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
44. - 20.10 21:37 - skorostОт: aronв испания младите шофиори нямат право да карат с повече от 80км.ч в продалжение на 2г. и според мен трябва да варнат обозна4ението за млад шофиор,тук ж испания е голямо L,ПО ТОЗИ НАЧИН ДРУГИТЕ ШОФИОРИ ЩЕ ПАЗЯТ МАЛДИТЕ,което е и по важното43. - 20.10 21:35 -
отговор Сигнализирай
81

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Не можах да прочета всички предни коментари но сред прочетените не видях изнесена моята причина за коментар,затова предварително моля за извинение ако повтарям някой.Наистина правилно е да има ограничения от този тип за младите шофьори,но не след като им се издаде книжка която до сега е била пълноправна.Вземете пример от САЩ , там на 16 години получаваш книжка за движение с придружител / "стар" шофьор / , и така изграждаш рефлекси и свикваш с кормуването,така трябва да е и тук,работата е малко след дъжд качулка,въпреки че ми предстои да взема книжка в крайна сметка съм до някъде съгласен с тези мерки.Но търсете проблема в стажа на шофьорите,налагането на придружител според мен е най-ефективното още от ранна възраст.
отговор Сигнализирай
80

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Дали обаче войната по пътищата ще приключи? ----> НЕ, защото българинът е такъв *** като седне зад волана, че няма накъде повече! Относно предложенията напълно ги одобрявам! Скоро правя 2 год стаж и дано не ме шване.
отговор Сигнализирай
79

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
скрити полицаи по пътищата и камери! И когато богаташките синчета със скъпите джипове и коли получат глода от 300 евро за превишена скорост както във Франция - мисля че ще се замислят малко поне!
отговор Сигнализирай
78
от мен
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Да ви кажа, за да знаете: от 9 години изпитите са в ДАИ, а не в КАТ. Защо всички говорите за КАТ? Няма такава служба при провеждане на изпитите. ДАИ изпитват, правят протоколите, дават ги на КАТ и те издават книжките. На номер 61 ще кажа: ДА! Учи се за инструктор.Обучението е със степен бакалавър, с три годишен курс на обучение. Друг е въпросът , че от скоро /може би от година-две/ институтите пак с комерсиална цел направиха курсове за инструктори. Даваш 1000-2000 лв. и ако имаш някакво висше образование,/ няма значение какво/, явяваш се на няколко изпита и си готов инструктор. Макар и на два петъка шофьор.Друго: Няма смисъл да се краде или икономисва гориво, щото колите са собственост на самите обучаващи, а не на някое ведомство или организация. Не гледайте какво пише по колите. Надписите станаха задължителни, но колите са собственост на всеки от инстукторите. Няма какво да се краде. Няма смисъл да вадиш от единия джоб и да слагаш в другия.МОЕТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ Е СЛЕДНОТО: ДА СЕ ВОДИ СТАТИСТИКА НА ТЕЖКИТЕ ПРОИЗЩЕСТВИЯ, ПРИЧИНЕНИ ОТ МЛАДИ ВОДАЧИ, ДА СЕ ПРОВЕРИ В КОЯ ФИРМА СА ОБУЧАВАНИ, ОТ КОГО СА ОБУЧАВАНИ И ПРИ ОПРЕДЕЛЕН ПРОЦЕНТ ПТП ,ПО ВИНА НА ВОДАЧИ ПОДГОТВЕНИ В ЕДНА И СЪЩА ФИРМА ДА СЕ ОТНЕМА ЛИЦЕНЗА. А ДА ВИДИМ ТОГАВА ЩЕ СЕ ОБУЧАВАТ ЛИ НА ДВЕ НА ТРИ И ЩЕ СЕ ПРОДАВАТ ЛИ КНИЖКИ???? ВИЕ КАК МИСЛИТЕ????
отговор Сигнализирай
Новини