IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

ТИР блъсна и уби 54-годишен на "Тракия"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

32
dgs
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Тираджиите масово карат в аварийната лента, а КАТ спят. С какво този невинен човек заслужи такава съдба? За пореден път го казвам: КАТ трябва да бъде в трафика, в движението, а не в храстите
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Доста често започнаха да се случват такива катастрофи, тир или камион, блъска спряла кола в лентата за принудително спиране /аварийната лента/. При това прекалено много станаха тези тирове и камиони, които карата в аварийната лента. Май пак КАТ не си е на мястото.
отговор Сигнализирай
30
До 28 Кон
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Очаквал си ... Май често ти се случва ...
отговор Сигнализирай
29
До 29 Хъммм
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
В нормалните държави като Германия, това не се прави. Ако ще прави бензиностанция до главен път, първо самата бензиностанция не е до самият път и второ, прави се лента за ускорение, за да няма предпоставки за катастрофи. При нас стана друго - реституираха разни земи и всеки по свое усмотрение бодна я хотел, я заведение, я бензиностанция с изход директно на главният път и веднага ограничения - 40 или 50 км/час. Кой разреши да се строи така безобразно, а и за такива случаи си има знак "!"?
отговор Сигнализирай
28
Хъммм
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
обикновенно по главните пътища , в участък където се включват автомобили от паркинг , бензиностанция или кръстовище има ограничение от около 60 км - именно за да могат да се влючат или останалите да имат време на ги видят и да не ги отнесат -друг е въпросът дали някой го спазва
отговор Сигнализирай
27
Кон
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 7
Благодаря за съветите, очаквах ги.Най-вероятно е станало през нощта, ако знаеш какво значи това. Сигналът е получен в 9:30 сутринта. Няма как да стане по начина описан в статията. Просто тир блъснал кола в аварийната лента, защото шофьорът на тира е разумен човек и би спрял като види препятствието.
отговор Сигнализирай
26
До 22 Тони
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Нещо не пасва в написаното от теб. Пишеш, че е спрял в аварийната лента, а не в лентата за включване в магистралата, има включване в магистралата, от която задължително се ускорява в отделна лента, различна от аварийната лента, значи проблемът не е в спрелият автомобил, а че от включването в магистралата някой ти е изкочил с доста по-ниска скорост. Другият вариант е, да не си описал правилно ситуацията и спрелият автомобил да е бил спрял в лентата за ускорение, но пак включващият се е виновен, ч
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Точно заради такива безмислени ограничения, после се нарушават и други ограничения и често се случват катастрофи и има и загинали. След обезценяването на пътните знаци, следва обезценяване на ограниченията, защото нагласата вече е, че някой безумец ги е наслагал в закона и от тях няма никакъв смисъл, примерно да не се шофира в аварийната лента или да не се спира без причина в аварийната лента. После има загинали, но виновниците за това пак слагат безумни ограничения и пак има загинали.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Същото важи и ако има кръстовище с друг път, по който я мине някой на един час, я не мине, а и в двата случая просто трябва да има само предупредителният знак Внимание. Друг фрапиращ случай - широки пътища, с две отделни платана за движение, всяко от тях с няколко ленти и .... 50км/час. Типичен пример е Ботевградско шосе в София. Заставаш там, на минута минава примерно по над 100 автомобила в двете посоки и изненада .... нито шофьор не спазва ограничението от 50 км/час /населено място/.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
В България има страшно силно обезценява на пътните знаци поради две главни причини. Едната очевидно е, че го няма КАТ, който да следи за спазването им и да санкционира нарушителите, но втората причина е по-интересна. Пътните знаци се обезценяват поради несъобразяването им с пътните условия. Примерно, незнайно защо заради всяка барака встрани от път извън населено място, има знак ограничаващ скоростта на 40, 50 или 60 км/час. Същото важи и ако има кръстовище с друг път, по който я мине някой на ч
отговор Сигнализирай
Новини