IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

ТИР блъсна и уби 54-годишен на "Тракия"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

22
До 22 Тони
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Учудвам ти се. Съвсем редовно някой се включва от отбивка в по-главен път и набиваш спирачки заради него. Примерно включва се в друг път без да изчака с 20-30-40 км/час, а там разрешената скорост е 90 км/час и се сещаш какво става. В твоя случай, ако е било през деня, този не е бил длъжен да слага обозначение. Друг е въпросът защо е спрял там и не е ли могъл поне да се отдалечи малко заради включването в магистралата, въпреки че това го няма в закона.
отговор Сигнализирай
21
Тони
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Вчера на Тракия някакъв гении беше решил да си почива в аварийната лента (не беше сложил обозначения) малко след отбивка, която се включва в магистралата. От нея се включи кола, която за да не го удари директно дойде в дясна лента защото другия вариант беше да спре и да го чака да потегли (трафика беше много натоварен и спряла кола няма как директно да се изнесе). На метри пред мен се включи със не повече от 60, а аз бях със 120. В лява лента караха със 140+. Размина ни се за малко...
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
КАТ си има план за глобите и си го изпълнява. Примерно, ако планът на КАТ е за 5 милиона лева за една година и средният размер на глобата е 200 лева, това прави 25 хиляди глоби за една година. Ако обаче под натиска на КАТ глобите се вдигнат и станат примерно 10 пъти по-високи, тогава КАТ с 2500 глоби за една година /под 7 на ден/ ще си изпълни плана, което е и целта на КАТ - да работи все по-малко. То и сега глобите на КАТ идват не от там, където е опасно, а от хранилките за глоби на КАТ.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Колкото и да е чудно, все още има хора, които се хващат на манипулациите на КАТ - по-високи глоби, още по-високи, още по-високи, ... и направо ще се разреват от удоволствие. Световният опит отдавна е доказал, че по-високите глоби не водят до нищо по-добро и че от глобите има смисъл, само ако те се налагат винаги, за всяко нарушение. Това означава, че ако някой ден КАТ заработи, 1-ия ден ще трябва да има примерно 10 милиона глоби, 2-ия ден 1 милион, 3-ия - 100 хиляди и т.н до под 1000 на ден.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Карал в аварийната, че то всеки път като минавам по магистрала, няколко тира или камиона карат в аварийната лента, но никой не ги санкционира. Излиза,ч е те шофират там, защото няма санкция, ако направят нарушение. Същото важи и за всички останали нарушения - правят се, защото няма санкция. Това, което КАТ прави е трагично - една санкция на няколко милиона нарушения и то обикновено след дъжд, качулка, т.е. след като е станала катастрофата.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До 11 и 16 Боил , а не 14 - поправка
отговор Сигнализирай
16
До 10 и 14 Боил
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
В 14 изместващ темата. В 10 пишеш, че ако спреш аварийно трябва да се обезопаси лентата за аварийно спиране - не знам дали това е така, но в България закона не го изисква в този случай. Прав си, че в България аварийната лента се използва за спиране за какво ли не, но къде е КАТ в случая? Не си прав, че самото наименование еди-какво си - в закона се нарича лента за принудително спиране, а не аварийна лента. Виновен ли е КАТ, че пишеш неверни неща?Виновен ли е КАТ, че изместваш темата в 14? Мисли
отговор Сигнализирай
15
Боил
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
До До Боил/ до пост 14разбирасе че мисленето не боли,но обърни внимание на това че вБГ всеки на пътя се мисли за безсмъртен и сам на пътя,а всички останали са *** който поне се опитват да спазват правилника за движение.Колега,ако ползваш чужди езици/немски,френски английски/влез в статистиките на западните страни и ще разбереш какви нарушения и номера правят нашенци,ще ти настръхне косата.Вуйчо Гугъл ще ти помогне да намериш сайтовете-успех
отговор Сигнализирай
14
До 11 Кон
преди 9 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Пишеш, че "Пък и обикновено отдясно пътникът пострадва повече. А тук обратно"Ти служител на КАТ ли си или да? По-глупаво разсъждение не съм срещал. Как при спрял в най-вдясно автомобил, повече ще пострада пътникът, който е най-далеч от движението?! Ние не сме с ляво движение като в Великобритания. И още нещо, всеки е виждал как някои карат в аварийната лента, а шофират там, защото няма кой да ги санкционира. КАТ или спи зад храстите или чака на някоя "хранилка" за глоби - безопасно място, на
отговор Сигнализирай
13
До Боил
преди 9 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Много си в грешка. Същите тезиспоред теб ***, като отидат в Гърция или някъде другаде извън България, защо така изведнъж стават умници и спазват правилата?Та-а-а. човече включи мисленето, то не боли!
отговор Сигнализирай
Новини