IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

ТИР блъсна и уби 54-годишен на "Тракия"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

12
Факт До кончето
преди 9 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Кон, а първо чети, после мисли и накрая пиши!Тирът няма право да се движи в аварийната, а според съобщението в новините точно това е направил. Загиналият е спрял в аварийната лента през деня и при добра видимост, следователно не е нужно да обезопасява допълнително мястото според закона. Защо е спря, не се казва. Излиза, че "*** тираджия кара в аварийната, без да помисли, че може да има спрял автомобил", а останалото са манипулации в стил КАТ.
отговор Сигнализирай
11
Факт
преди 9 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Чл. 59. (1) Водачът на пътно превозно средство, принуден да спре поради независещи от него обстоятелства, може да направи това върху лентата за принудително спиране извън платното за движение, като през нощта и при намалена видимост сигнализира спряното пътно превозно средство с предупредителен светлоотразителен триъгълник или включен авариен сигнал. При невъзможност да отстрани повредата и да продължи движението той е длъжен да вземе мерки за изтегляне на пътното превозно средство от автомагист
отговор Сигнализирай
10
Кон
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 10
Ето, вече има варианти. А не просто - *** тираджия кара в аварийната, без да помисли, че може да има спрял автомобил. Пък и обикновено отдясно пътникът пострадва повече. А тук обратно. Напълно може да се окаже прав физикъкт.
отговор Сигнализирай
9
Боил
преди 9 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
До всички умници,опитайте в чужбина да спрете в аварийното платно на магистрала без да обезопасите мястото на спирането ,ако имате авария, глобата ще е по-висока от цената на шрота който карате.В БГ аварийната лента се използва за спиране:пикаене,пиене на кафе,ядене на сандвичи и тем подобни.Самото определение говори за какво е тази лента.Виновен ли е КАТ,че глупаците не ги сеят те сами се раждат.Хора включете мисленето то не боли!
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 9
Samoto ime na avaríinata lenta kazva za kakvo e. I sled kato spresh poradi avaria , trqbva da napusnesh avtomobila I da se izteglish izvun platnoto do idvaneto na saotfetnite organi da ti pomognat. Drug e vaprosa che nqkoi si spirat za kakvi li ne nujdi. Dori avtomobili na kat ,,hvurlqt na pluvka,,. I to spreli srestu dvijenieto.
отговор Сигнализирай
7
Кон
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
Ето, добър цитат. Та тира не е карал в аварийната, защото е забранено. Това ми се струва обяснимо и логично. А би ли цитирал след многоточието? Не знам защо те е домързяло... като спре в аварийната, какво е длъжен да направи водачът? Не се ли сещаш?
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
Закон за движение по пътищатаЧл. 58. При движение по автомагистрала на водача е забранено:...3. да се движи по лентата за принудително спиране.Чл. 59. (1) Водачът на пътно превозно средство, принуден да спре поради независещи от него обстоятелства, може да направи това върху лентата за принудително спиране ........
отговор Сигнализирай
5
Hiter
преди 9 години
Харесвам 11 Не харесвам 9
както казах за по-добър живот в Б-я има два начина - чужбина или ковчег. Тук е станал 2-я.
отговор Сигнализирай
4
Кон
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 12
Не бързайте с изводите. Нали се сещате, че спирането в аварийната лента е забранено в много случаи, също както и карането.Не е възможно да се е случило описаното от мързеливеца. Тир блъснал в аварийната лента, защото Тировете там не карат. На магистралата има видимост, би могло да стане блъскане но не с фатални последици. Много има за писане, но авторът не си е мръднал *** от леглото.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 40 Не харесвам 2
Правилата се спазват само там, където държавата налага спазването им. Българите като отидат в чужбина са примерни шофьори, спазващи правилата. Колите с немска регистрация като минават през България са може би най-опасните на пътя. Там правилата се спазват, в България не се спазват и то от едни и същи шофьори. Защо е така и как това може да се промени е ясно. Първо трябва да се закрие КАТ и после да се създадат нови работещи структури с нови хора.
отговор Сигнализирай
Новини