IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Събират автобусните линии до летището в една


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

16
Тутанкамон
преди 14 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Моля, запознайте се с точните маршрути на двете линии. И според мен е наложително да има бърза връзка между аерогарата и Централна (авто)гара, но това не означава, че трябва да има задължително втора линия, която да осъществява тази връзка. Това може да бъде постигнато с удължаване на маршрута на 84 до Ц. гара. Което обаче ще доведе до изключително нерентабилно припокриване на маршрутите на 84 с маршрутите на 213/214 или 305. Т.е. за удобството на провинциалистите ще плащат софиянци ;)
отговор Сигнализирай
15
хфэ
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 7
Същинското име на Центъра за градска мобилност е :Център за градска дебилност.Каквото и име да му сложат нищо не се оправя.Чакаш автобус по половин час и билет 1 лев.
отговор Сигнализирай
14
Бизнесмен
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
искахте да ву управляват мениджъри и да има демокрация, а сега се скъсвате да плщете. Как не ви е срам бе, неблагодарници неедни.
отговор Сигнализирай
13
едрия
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Е нали хората от прованса нямали пари и едва оцялявали. Откъде пари за самолетен билет с 300 лв. месечна заплата?
отговор Сигнализирай
12
Тутанкамон
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
Айде,стига, моля ти се. 84 винаги е била частна. 284 беше пусната при откриването на Терминал 2 и автобусите винаги бяха празни(с изключение на ЧЕТИРИТЕ автобуса между 17:30 и 19:00),т.е. работеше се на пълна загуба. А и с течащия в момента ремонт на Брюксел маршрутите им практически СА ЕДНАКВИ.В момента просто СКГТ прекратяват един неуспешен експеримент и възстановяват положението от преди три години. Ама ти сигурно през живота си я си стъпил на Аерогара София веднъж, я не, важното е да се плюе
отговор Сигнализирай
11
Да
преди 14 години
Харесвам 25 Не харесвам 3
На 100%. Трябва да има линия от Летището до Централна (авто)гара!Бил съм по света - навсякъде е така. Дори при летището имат и жп-линия и метро повечето големи градове. Това не стана за един ден, ама автобусна линия да няма... Фандъкова - мислй за избори, че твоя рейтинг не е като бойковия, нито псетата изби, нито линия направи.
отговор Сигнализирай
10
K.U.R.state
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
Оставете на мира линиите за Летището... Едната е бърза и градска , другата - междуселска ...Какво пречи на хората нормално да напускат БГ ???
отговор Сигнализирай
9
ния
преди 14 години
Харесвам 28 Не харесвам 2
Пътувах в Европа. Смених различни полети. Навсякъде пътуването е удобно за хората- от летището автобуса, влакчето, гарата и т. н. изумена съм, че в софия няма директна връзка гара - автогара. Така е - печелившите таксиметрови фирми могат всичко!
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
"До момента автобусните линии се обслужваха от "Карат С" и "Столичен автотранспорт", като след обединението ще се обслужват само от частната фирма."Ехххх, ето с консултации по такива промени се събират пари за няколко апартамента!
отговор Сигнализирай
7
пътник
преди 14 години
Харесвам 37 Не харесвам 1
Трябва да има автобусна линия Централна автогара - Летището. Дори може да се пусне ескпресна линия от ЦА до летището, макар и на по-висока цена. Явно обаче таксиметровите фирми имат сериозно лоби и в общината. В цяла Европа има "шатъл бус", който осигурява бързо и комфортно пътуване от летищата до съответните гари.
отговор Сигнализирай
Новини