IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Пет са вариантите за третия лъч на метрото в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

176
Българин
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Очевидно е, че управляващите София обмислят проекти според СЕГАШНАТА инфраструктура и населеност на София, но не се замислят как ще се развива и разраства тя, тоест не мислят в ПЕРСПЕКТИВА - и това е типично за тях - тъпотата на главният архитект е просто пословична.Оригиналният проект на метрото, измислен още преди 30 години е най-правилен, ако се добавят 2-3 отклонения и удължения и общият вид на метросхемата добие следният вид: метродиаметър, линия А:Обеля център Младост Дружба Летище. метродиаметър, линия Б:Овча купел (1 и 2) Красна поляна център Младост 4 ГорублянеЛиния А и линия Б съвпадат в отсечката от метростаниция Вардар до метростанция Младост метродиаметър, линия А:Обеля Надежда Ц. Гара НДК Лозенец кв. Витоша. метродиаметър, линия Б:Илиянци Ц. Гара НДК Иван Вазов Борово Манастирски ливадиЛиния А и Б съвпадат в отсечката от Триъгълникът до НДК метродиаметър :Княжево Руски паметник Патриарх Евтимий Паметникът Левски - гара Подуене Сухата рекаОчевидно е, че:Линия Б на 1 метродиаметър ще поеме пътникопотокът от Овча купел, Горна баня, Красна поляна и Разсадника. Това отклонение може да бъде построено бързо и няма да е скъпо, защото по цялото протежение може да се копае по откритият метод. Метрото може да бъде съвсем плитко вкопано. От другата страна Младост 4 и Горубляне всъщност предложеното от мен съвпада с оригиналният проект.Линия Б на 2 метродиаметър с северната си част ще спомогне за развитието на северните райони на София посоката в която градът неминуемо ще се разраства. В южната си част ще поеме живущите в бързо развилият се южен район на София около бул. България. Тук също ще може да се копае по откритият метод от кръстовището на Витошка и България та чак до Манастирски ливади.Метродиаметър остава без отклонения, защото се очертава това да стане извънредно натоварена линия свързваща по диагонал естенственият град-сателит на София (Перник) с планираният бъдещ град-сателит от срещуположната страна в районът на комбинатът Кремиковци. Удължаването на линията от Княжево през Владая до Перник и от Сухата река през Враждебна до Кремиковци, също няма да е трудно, защото може да се копае по откритият метод или дори метрото да се извади на повърхността в районите които не са застроени и няма да се застрояват.
отговор Сигнализирай
175
манол
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Четвърти вариант,но само ако преди това направят околовръстното през Павлово и Овча купел.Първия вариант е безпеспективен,втория-Моя фаворит е леко идентичен с първия,но минава през герена към бизнес-зоната в кв.Левски-бул.Владимир Вазов,а там се трудят много хора.И най-важното,не трябва да дублира втората метролиния,т.е. да не се допуска струпване на пътникопоток около ЦУМ и стадион Васил Левски.
отговор Сигнализирай
174
www
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Да повторя казаното от някои хора. Това са пари по ЕВРОПРОЕКТИ. Да се хванат във Варна, Пловдив и което населено място си помислите и да си направят проекти, които да бъдат финансирани от Европа. Почти всичко, което се прави в София е по програмите на ЕС.
отговор Сигнализирай
173
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
165, жестока логика, преливаш от интелект. Тези пари са отпускат по оперативна програма за развитието на транспорта в София - столица на България. Има и други опеативни програми, по които се усвояват средства. Прочети - има информация на сайтовете на всяко министерство. Иначе недоволни мишоци винаги ще има - това са обикновено тези, на които все някой друг им е виновен за собствените неудачи....Спете спокойно, това не са парите от данъците ви, няколко човека вече ви го написахме.
отговор Сигнализирай
172
Мира
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Като живуща в Овча купел, много се радвам, че се изготвя проект, да има станция на метрото в нашия квартал. Нямам търпение. С удоволствие ще си оставя колата пред блока и ще пътувам с метрото на работа!!!
отговор Сигнализирай
171
-
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
вземи да сравниш пътния данък на София и Пловдив с този в БУргас тогава ми говори некомпетентен човек. много си *** 174!
отговор Сигнализирай
170
belle
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Няма никакво значение за пътниците дали метрото е подземно или наземно. Ама повишете малко общата си култура . Относно данъците -данък имот на жилище в София е почти два пъти по-висок от същия в малък град. Пътният данък за София също е по-висок. Да не говорим за данък общ доход, защото заради по-високата доходност в София , приходите от данъците са в пъти повече. На какво основание ти "Х" си мислиш че с твойта заплатка от 300лв си платил данъци да се построи метро в мръсната София?!
отговор Сигнализирай
169
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 9
до 172значи София е европейска столица а Пловдив Бургас Варна Ст.Загора.....са мръсни гадни провинциални градове а? страшна логика
отговор Сигнализирай
168
123456
преди 13 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Абе хора, съвсем нормално е да се влагат пари в София, вие добре ли сте - европейска столица без метро??? Напълно естествено е! Друг е въпросът, че нямаме изградени пътища и инфраструктура в цялата страна....
отговор Сигнализирай
167
zoro
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 6
представете си какви пари се влагат эа град със 1,7 милиона души , а елате да видите в какви пътища пътуват хората в провинцията направо е срам эа обществото
отговор Сигнализирай
Новини