IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Пет са вариантите за третия лъч на метрото в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

146
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
В София живеели около 1.8 млн. Да приемем, че 1 милион са пришълци. Да приемем, че средно 3ма живеят в един апартамент. Тоест, 333 хиляди апартамента/къщи/тавани/колибки се ползват от наематели.при средна цена от 300 лв на месец за имотна единица, получаваме 99,9 млн лева месечно. Умножено по 12 = 1,1 млрд годишно са парите дадени в София за наеми.От тези пари, общината признава 30 % годишно за необлагаеми. Остават 770 млн за облагане. Данъка дължим в общината е 15% - 115 млн лева!
отговор Сигнализирай
145
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
НССОсвен това, в договора за наем фигурират имена и лични данни. Това, че сме искали да бъдем анонимни е превелика глупост !
отговор Сигнализирай
144
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
НССайде пак софиянци не са виновни. Ако беше запознат с процедурата, отдаването под наем на имот се декларира от НАЕМОДАТЕЛЯ! Тоест, софиянци само показно ревете, че трябвало да плащаме всички данъци в София, докато вие самите не го правите.
отговор Сигнализирай
143
Истината
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
Истината е,че пак се избират най-неудачните маршрути,които или заобикалят жилищните райони или дублират съществуващ удобен превоз и в крайна сметка го премахват.По Ломско шосе имаше трамвай,сега с метрото ще го махнат.До Лозенец имаше трамвай, с метрото няма да го има.Ако го пуснат по Княжевското шосе,наречено сега на един дето причини на България трета национална катастрофа, ще махнат удобния трамвай там.По Ботевградско шосе също е така.Заради удобното метрото, в Младост прецакаха автобусите ..
отговор Сигнализирай
142
Истината
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Не знам защо искат да строят трети луъч на метрото, преди да са завърили първия лъч, който спира в края на 200 хилядния ж.к.Младост и толкоз. Все едно някой да построи трамвай до Пазарджик и да твърди, че Пловдив има трамвай. Първият лъч на метрото трябваше да мине поне малко през ж.к.Младост и даже по избраното възможно най-неудачно трасе, заобикаляйки различните части на ж.к.Младост и стигайки до Бизнеспарка в ж.к.Младост 4, пак щеше да върши някаква работа. Вместо първи лъч - ще има трети!!!
отговор Сигнализирай
141
до 138
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Не знам какъв студент си - със сигурност не си строител или финансист. Надземното метро е доста по-евтино. Особено в София, която е цялата под вода.
отговор Сигнализирай
140
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
"простите управляващи така и не разбраха, че хората не ядат метро и асфалт"Ти *** ли си или си от проститутките на ***?
отговор Сигнализирай
139
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Мене лично и 5-те ме устройват. Важното е да го започнем скоро :)
отговор Сигнализирай
138
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Някои би ли ми обяснил, защо ще има открити участъци от метрото ? Метрото трябва да е 99% под земята ! Противното е загуба на ресурс . ------------Ти кво учиш - тъпунгеристика? Шъ успеийш! *** си!
отговор Сигнализирай
137
един студент
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Това е ясно ;-)
отговор Сигнализирай
Новини