IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

София в Топ 100 по задръствания - 38 мин. в трафика всеки ден


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

62
До 70
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Задръстванията не са по кварталните улици другарке, а по основните пътни артерии! Относно паркоместата, решението е просто и ефективно - зони за платено паркиране, ама не от 8 до 19 часа, а 24/7!
отговор Сигнализирай
61
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
До Анонимен Другарю , този град е строен през социализЪма на бай Тошо когато имаше три коли на кръст. Виж новите квартали на София , Люлин , Младост , Дружба и сега Манастирски ливади. Строи се като спалня без широки улици и паркинги . В Япония не можеш да си купиш лека кола , ако не докажеш , че имаш парко място .
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
Защо хора пътуват с автомобил, а не с градски транспорт или не въртят ***, като високоизвисените хипита? Как ще заведеш децата си на детска градина/училище с градски траспорти или колело? Как ще отидеш след работа да напазаруваш от магазина с колело или градски транспорт? Въобще мобилността и възможностите ти се ограничават до минимум. Задърствания има защото основните пътни артерии в София са прекалено тесни, тоест нефункционални следователно пропускливостта е много ниска.
отговор Сигнализирай
59
do 66
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Щото кметицата, нейният шеф и останалите тюфлеци са твърде ценни и важни да си губят времето в градски транспорт.Нали ни каза Той, че не може да слезе от бронираните си лимузини щото го търсела мафията от цял свят да го гръмне. Нали прекършил гръбнака на контрабандата по света и у нас, дори на Меркурий.Докато на власт имаме хора които имат нужда от бронирани коли и охрана преторианци от НСО, бъдеще този народ не може да има.
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Трафика във Вишингтон е много по-тежък, обаче там си имат градски магистрали, които значително скъсяват времето за придвижване. Относно въздуха, днес той е пъти по-чист от преди 30 години, но пък за разни еко-био фанатици, това не е от значение, важното е да правим на интересни. Нуждата от автомобил, не може да се замени с какъвто и да е било градски транспорт, да не говорим за придвижване с велосипеди - това е поредната глупост която се дъвче непрестанно.
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
А защо кметицата, нейният шеф, нейните подчинени и онези в Народното събрание не си променят навиците и не дадат пример на столичани???
отговор Сигнализирай
56
до този с 2000
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 7
Къде живееш, та с 2 хиляди смяташ човек за богат. Никой няма да държи 2 коли, ако не му се налага или би ги сменил за една по-нова.Пътуването с личен автомобил в София не е като да излезеш на мегдана да се пофукаш, а необходимост. Също така купуването на скъпа кола е неоправдано, ако стои на улицата и я ползваш всеки ден по тесните улички.Да имам две коли, едната колкото да ме води до работа и на пазар, да я драскат колкото си искат. Другата голяма и удобна за път, прибрана в гаража.
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Тая *** .........на София. Как да няма задръствания, като слагаш велоалея на улица на 3 хиляди години, широка 4 метра? И как евентуалният велосипедист няма да умре на тая смрад? Само и само да се изфукаш на европредседателството, че си голям европеец...
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Това е заради Фандъчкова. Никакви мерки не взима, за да се справи с проблема, както и онзи пожарникар преди нея никакви мерки не предприемаше.
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Тази *** що не си ходи на село и там да организира транспорта. София е голям град, има и много идващи всеки ден. За да се отпуши трафика не трябва да се ограничава скоростта, а да се увеличи пропускливостта. Това с навиците и градския транспорт са мижи да те лажем. Да, има места, за които е удобен, но почти навсякъде се налагат 2 прекачвания. Та при 50 мин в задръстване или час и половина с гр. транпорт изборът е повече от очеваден.
отговор Сигнализирай
Новини