IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Варшава vs. София: Малко трамваи и метро на големи интервали!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

13
...
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
Значи отсечките на метрото в Дружба, Младост и сега като чета и тия дето се правят по М3 и особено Овча купел, са меко казано ЗЛЕ ситуирани направени и измислени въобще! Няма лесен достъп до тях, метростанциите са направени така, че по малко от 200-300 човека са на разстояние около 100м от тях! Някой метро станции по сегашното метро инвалиди и майки с колички могат да ги използват само по принцип, има и оште но ми свършват буквите! За надземния транспорт наистина интервалите на атобусите са УЖАС
отговор Сигнализирай
12
Дани
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 15
Метрото си ни е супер за броя пътници, които пътуват. Да, може да се намали интервала. наистина на Експо център в 18:00 часа 10 минути са адски много. За пример давам, че миналата седмица в Москва в час пик след като замина влака, 20 сек по-късно дойде следващия, но и хората са много повече. Дължината на метростнациити ни си е супер. Аз препълен перон не съм видял за да са по-дълги. Не че го хваля, но не мисля че ние зле метрото.
отговор Сигнализирай
11
клм
преди 6 години
Харесвам 27 Не харесвам 1
Интервалът на метрото по линия 2 е прекалено много. Сутрин и вечер е някакъв ужас.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 24 Не харесвам 7
От всякъде лъха на корупция, схеми, източване и кражба на пари но вожда Борисов ни казва че всичко е точно.Живея в град три пъти по голям от София, и мога да ви уверя че от единия край до другия край по дължина, ще го измина много по бързо с градския транспорт от колкото в София по същия начин.Просто сме жалка картинка.
отговор Сигнализирай
9
Гогата
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 23
Кво ни е на метрото, бе ?! Супер си е ! Ей, това политик предизборно е гадно създание !
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
Обаче пък как иначе щеше да става плътна непробивна тарапана и да не се диша в подлезите и влаковете на метрото като заприиждат в софияученици, студенти и отваканцувалият се народ през м. септември? Чарът на столицата...
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 2
До Бирено мече 7Е не си съвсем прав картофената люспа веднага би ти опонирала, че са заменили изгодно едни трошки с други по-малко амортизирани швейцарски краставици и ги търкалят до Люлин.
отговор Сигнализирай
6
Българина
преди 6 години
Харесвам 37 Не харесвам 8
Ето това е разковничето, с по малко метростанции Варшава превозва три пъти повече,защото някой гербер скъсил пероните влаковете и удължил интервалите, за да се открадне повече! Точно като зала Армеец ако се сещате, оряза бб местата но не и парите. А относно достъпа, по *** зала щеше да в само ако беше в кремиковци. Никакъв обществен транспорт, но за сметка на това паркинга е малък...
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 52
Лъжи и манипулации. Столична община трябва да поиска извинение от община Варшава. Естествено е метрото да бъде приоритет и гръбнак на транспортната система на обществения транспорт в София - бързо, чисто, комфортно. Но се закупиха и много нови автобуси, тролейбуси. Наистина се купуват малко нови трамваи, а и старите не се модернизират, но трамваите са много скъпи и не съм сигурен, че си струват инвестицията. Не случайно не са широко застъпени в нито един голям град. Май само Виена и Прага.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 38 Не харесвам 4
кх кх кхтова за канибализма е напълно вярноколкото повече метро, толкова по-малко наземен транспорт, толкова повече коли в Сф е положението, както и да го гледаме
отговор Сигнализирай
Новини