IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Учени умуват: Такса "задръстване" и край на трафика в София!


Обратно в новината

Коментари Коментари

145
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 31 Не харесвам 1
Всеки светофар намалява пропускателната способност на пътя около 8-10 пъти. Фандъкова дойде в София, видя за пръв път светофар и тъй като много й хареса, реши да сложи през 30 метра светофари в София. После защо София била задръстана. Ами затова, защото заради безумни кметски решения, скоростта на движение падна няколко пъти и колите стоят и не се движат, а са малко. Във Виена например, са в пъти повече и няма задръстване.
отговор Сигнализирай
144
Край
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 21
Няма как да имаш добър градски транспорт при засипани с коли улици. За да се оправят нещата колете трябва да станат наполовина. НО не ми се вярва. Българчето се е вкопчило в колата защото я счита за на-ценното нещо което притежава.Единственото нещо което то управлява. Само като видиш как ги търкат на автомивките - галат ги повече от жените си. А не дай-боже жена му да я опре някъде - главата ще и счупи.
отговор Сигнализирай
143
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 27 Не харесвам 3
В София личните коли са примерно 4 пъти по-малко от личните коли в големите градове на западна Европа, използват се 10-20 пъти по-малко, но задръстванияат са 10-20 пъти по-голями. Някои от онези 80%, казват, че това било защото колите в София били много. Даже си вярват.
отговор Сигнализирай
142
Край
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 8
Единствените градове в Европа които ще се самоблокират от популизъм са българските и Прищина. Даже и Истанбул няма малоумния трафик на София. И това не е щото са по-бедни от нас. Какви сме - сами си дайте сметка.
отговор Сигнализирай
141
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
Някой дадер за пример Лондон, разбира се без да помисли преди това. Лондон и София са много различни. Например, Лондон е с 7 пъти повече население от София. Лондон има 2,2 пъти по-голяма гъстота на населението. Лондон има добре развит градски транспорт, в София градският транспорт се влоши много в последните 20 години. В Лондон личните коли на 1000 човека са няколко пъти повече в сравнение със София и се използват близо 14 пъти повече и т.н.
отговор Сигнализирай
140
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
точно така, високо строителство + цяла България в Младост... и да закриваме гр. София
отговор Сигнализирай
139
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 27 Не харесвам 4
Задръстванията в град като София винаги са последица от лоша организация на движението и паркирането. Факт е, че колите в София са малко, а задъстванията голями, а София е относително рядко населен град.
отговор Сигнализирай
138
Край
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 12
Сега в пик час скоростта ние около 15 км. в час. никой никакава такса няма да въведе. заради ПОПУЛИЗМАИ до 3 г. София ще се блокира окончателно. Начина по който софянци ще се блокират поради невъзможност да се организират показва невъзможността на българина да организира общество и държава.Взимайте погачите и солта и китките и заставайте на Орлов мост да чакате освободител. А дано някой дойде.
отговор Сигнализирай
137
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 13
До Стар софиянецсамо не ми говори каква пропускателна способност е имало преди 1989 година, сигурно помниш какво състояние беше Сливница или Ботевградско шосе, аре моля ти се
отговор Сигнализирай
136
Тизе
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Не баце, не трябва такса "задръстване" а такса наглец. Щото ако си караме всички в средна лента без тарикати да се натискат отстрани да минат напред ще се движим всички по-бавно но колоната ще върви.
отговор Сигнализирай
Новини