IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Учени умуват: Такса "задръстване" и край на трафика в София!


Обратно в новината

Коментари Коментари

125
До 142
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Обаче в живота стават и неочаквани обрати...Тогава *** като тебе, като се озове без пари и така радушно е приветствал това дране къде отива?Мислил ли си ако твоите предложения те сварят неподготвен и трябва да ги изпълняваш ти лично?
отговор Сигнализирай
124
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 1
"Такса трафик", щото "такса мафиотска държава" някак не звучи добре.
отговор Сигнализирай
123
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 1
Справедливо би било такса "задръстване" да се плаща от Фандъкова и останалите некадърници в общината, защото задръстванията в София са пряко следствие от тяхната некадърност да организират движението и паркирането в София.
отговор Сигнализирай
122
Край
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 19
Бедните предлагат всички градинки, площадки и тротоари да станат паркинги и улици за да имат къде да си държат возилата. Богатите предлагаме всичко свързано с кола в София да стане скъпо и парите от това да се налеят в силен градски транспорт. Богатите ще сме с коли - те ще са малко, а бедните ще се возят на бърз, комфортен и екологичен гр. транспорт.Кое е разумното решение а познайте.
отговор Сигнализирай
121
Вината си е ваша
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Рекетьори избирате, чрез рекет ви управляват...
отговор Сигнализирай
120
+++
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
Слага мафията такса "задръстване" за Цариградско шосе и в резултат на тази такса, всички възможни заобикалящи маршрути също се задръстват, а щом са задръстени и на тях се слага такса "задръстване" и т.н. докато в цяла София се въведе такса "задръстване", точно както става с платените зони за паркиране, които създават проблем в съседните квартали и платените зони се разрастват.
отговор Сигнализирай
119
Не че нещо
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Абе да попитам,че както чувам вашия софийски,много прилича на нашия български та има ли и други градове извън държавата софия?!Като гледам бг.медии,няма.А нещо относно България? Може би я помните,с ония там градове като Пловдив,Ст.Загора,Плевен,Русе,Шумен,Разград,ВидинВарна,Бургас....
отговор Сигнализирай
118
+++
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
По-безумни идеи отдавна не бях чел. Тези двама журналисти, май са си повярвали, че разбират от транспорт. Те казват:"Една от мерките срещу големия трафик в столицата е въвеждане на такса "задръстване", която да регулира навлизането на автомобили в тежконатоварени пътни артерии."Хайде да помислиме. Една от най-натоварените пътни артерия в София е например Цариградско шосе. Слага мафията такса "задръстване" за Цариградско шосе и в резултат на тази такса, всички възможни заобикалящи маршрути се з
отговор Сигнализирай
117
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Не са замислени улици и булеварди за такъв трафик,без значение дали от Люлин или Симитли ...Излез походи малко пеш,въпреки всичките гъзари с коли трета ръка нов внос..
отговор Сигнализирай
116
Край
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 16
В час пик трафика се " движи" с под 15км. в час средна скорост. Реално само горим нефтопродукти и им дишаме газовете.Беден и кола в голям град по света са несъвместими понятия. Въвеждайте всякакви винетки, дигайте данъка, затягайте прегледите, платено паркиране в целия град.Друга оправия няма.Нека бедните почнат да реват за коли - СЕГА!!!
отговор Сигнализирай
Новини