IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Пътят край Микре – "гърло на бутилка" за жертви. А отговорните?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

11
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 31 Не харесвам 3
Изсипаха се маса пари в София и Южна България, а Северозападна България е развалина, а както виждам се превръща и в гробница.Още колко хора трябва да се изнесат от тази част на страната или да умират по пътищата, за да се стреснат политиците. Друг е въпросът и за отговорността на шофьори, за леките санкции, за качеството на превозните средства.Страшно е защото умират много хора по пътищата.
отговор Сигнализирай
10
Дидо
преди 7 години
Харесвам 26 Не харесвам 3
Пълни глупости! Каква бутилка, кви 5лв.... Пътят си е много добър и широк в тоя участък, да не говорим, че и от двете страни ограниченията започват далеч преди ШЕЛ-а и стеснението, просто някой трябва да ги спазва, както и да не предприема непозволени изпреварвания при липса на видимост, все пак от едната страна участъка е прав, а от другата просто трябва да почакаш 2-3км и ще имаш достатъчно дълга права за изпреварване.
отговор Сигнализирай
9
1
преди 7 години
Харесвам 28 Не харесвам 3
Хора, от както шофирам вече 12 години нон стоп, съм минавал поне 500 пъти по тоя участък. Пътя е широк, маркиран, с отлична видимост.НО, от Ябланица до разлкона за Троян и Ловеч няма никаква полица, веднъж на 10 пъти виждам и обикновено пият кафе Шела на Микре където забележете има стационарна камера!.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 11
*** разбира само от глоби!!!
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 15
До Анонимен 4Северна България е все поле, досега трябваше да има магистрали на шир и на длъжЕ трябваше ама те там не ядат асфалт и не го искаха ..............
отговор Сигнализирай
6
Anonimen
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Do kato se postroi tazi Istoricheska magistrala Varna -Sofiq za syjalenie takiva.neshta shte se sluchuvat... Jalko, dyrjava koqto e v Eu i ima pytishta Ot 5 klas bez ogranichenie za tirove i namirane na dyrgi marshuti za tqx... Tva e bylgarskoto Eldorado na Balkanite
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 37 Не харесвам 1
Трябват ни свестни пътища. Снощи минах по ремонтирания път при Владая. Еми на дъжд новата маркировка (на 2 седмици) не се вижда.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 21 Не харесвам 5
Северна България е все поле, досега трябваше да има магистрали на шир и на длъж , а да се движим по стъпките на Апостола.
отговор Сигнализирай
3
Наивен
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 8
До Анонимен 1С глоби и санкции проблема ще се реши. Стига да са умерени, но бързи и неизбежни. Всички пътища не могат да станат магистрали, но трябва да се поддържат. Да се кърпят малки повреди, а компрометираните пътища да се строят отново. Магистралите също не решават проблема, ако шофьорите се изживяват като пилоти. И на магистралите стават катастрофи при неразумно шофиране.
отговор Сигнализирай
2
Българина
преди 7 години
Харесвам 51 Не харесвам 1
Както винаги нещата от власт имащите се премълчават. Може би трафика се е увеличил също двойно, в което съм сигурен. Някой да спомена думата Хемус тези дни????? Защото това е истнската причина. При спазване правилата софия варна 7.5 часа за 470 км. Това господа в 21 в ннаистина а е убийствено буквално. Днешните управляващи са истинските убийци. Сега ще нашаткат знаци 60 км в ч и ще стане 8,5 часа! Толкова могат.
отговор Сигнализирай
Новини