IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Една легенда си отива! За 40 г. "Чавдар" навъртя над 500 000 км


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

72
varg
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Пък,който желае може да изгледа моят 40 минутен филм от това пътуване в тубата.
отговор Сигнализирай
71
varg
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
Реално бяхме 8 човека само,нищо че 23-*** се бяха записали за тази екскурзия.Жалко,че не ценим историята си,а такъв народ бъдеще няма.Колкото до Чавдара от клипа той е от 1994 година.
отговор Сигнализирай
70
факт
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
До osmiat.orgЧе то американските фирми за камиони са собственост на водещите европейски,кажи-речи всичките.Но Волво се откроява,разбира се.Впрочем,Щом Мишо Шамара е тираджия в САЩ,какво да кажем?А,имах един съученик,дето тука едвам изкара книжка за "B" категория,а там е тираджия,ха-ха.
отговор Сигнализирай
69
Щирлиц
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 10
До Анонимен 56По времето на демонокрацията редовно се палят и обръщат автобуси,и то западно-китайско-турско/абе качествено производство../.И понеже вестниците само чакат поредната катастрофа,та да зарадват демократизираните българи,катастрофите стават все по-яки и cool.
отговор Сигнализирай
68
Мда
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
До АнонименВ Първомайският ДАП(Държавно автомобилно предприятие) имаха един такъв Чавдар(сетра),дето му изгоря едното бутало на 700 000км.Не им доставиха ново и изровиха едно от вторични суровини.С него докара до края на комунизма.Тоя автобус беше любопитна гледка-при 100км/ч и нагоре тенекиите му се повдигаха от въздушната струя като крила.При демокрацията завода поработи 2-3 години,като слагаше стари двигатели и мостове на нови купета.
отговор Сигнализирай
67
ШибиРиби
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 17
Бе той и милион ще навърти ама преди това ще изпотрепе половин село
отговор Сигнализирай
66
Чукундур
преди 6 години
Харесвам 32 Не харесвам 3
А имаше за всички. За крадене имам предвид. Обаче едни решиха, че са по човеци и айде демокрация. А ние не човеците да ходим да мием улиците на Дрезден. Примерно. Ей, аз на времето като шофьор, с един ЗИЛ самосвал в КЦМ-Пловдив къща си направих и на шурето основите наляхме. Що влачене беше. Ама са усетиха, че крадем от тяхното и айде демокрация.
отговор Сигнализирай
65
Щирлиц
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 1
Последното твърдение не е вярно.Лицензът за Чавдар 11М4/Сетра 130/е закупен по времето на комунизЪма.
отговор Сигнализирай
64
факт
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
До osmiat.org"Всички западни камиони имат ресурс до основен ремонт 1 600 000км"Над 1млн.км само водещите марки-Скания,Волво,МАН и Мерцедес.Всъщност МАН е повече фирма за двигатели,отколкото за камиони.
отговор Сигнализирай
63
СатаНАТО
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 16
Този Чавдар е лиценз на стар модел Сетра. А самата фабрика е национализирана от комунистите и в нея и още по царско време са се сглобявали автобуси и камиони. Комунистите са наследили и договорите с МАН, Кесбьорер и Додж.
отговор Сигнализирай
Новини