IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Една легенда си отива! За 40 г. "Чавдар" навъртя над 500 000 км


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

42
:):)
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 2
поправете се авторите на статията, за 5 милиона километра става въорос. Водете си коректно запидките като взимате интервюта, звъннете му на Вальо да ви потвърди.
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
До Бракма и половина!Я какжи ти какви инженерни гениални решения си предложил ? Освен това става въпрос за преди 50-на години. Можеш ли да разсъждаваш като вземеш предвид развитието на технологиите хронологично ?
отговор Сигнализирай
40
до 37
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
какво разбираш ти бе, мн ясно че на 40 г дизел на МАН и на квото и да е ще кади
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 4
Според пишман-тролинген-експертите ние въобще не трябва да произвеждаме нищо. Освен това пак според тях само който на тях лично им харесва трябва да произвежда нещо, а останалите нямали биле право. Лоши, хубави, произвеждали сме си автобуси и сме си ги ползвали. Ако не бяха затворили дивокапиталистически и псевдополиткоректно завода може би сега щяхме да произвеждаме нещо по-хубаво. Без опит няма напредък.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
500 000 километра се минават за по-малко от 2 години от стандартен автобус. 500 курса Варна-София и обратно.
отговор Сигнализирай
37
:):)
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
какво се пънете срещи автобуса, лиценз на Сетра с МАН двигател, края на седендесетте, в армията е пълно че и в сифия МВР врътка ефин зелен.Всяко нещо с времето си но е здрава машина и мн приятно вози, тук не става дума за побългарената версия с шкода мадара двигател.
отговор Сигнализирай
36
Бракма и половина!
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 14
Инженерни недоразумения! Вътре интериора направен от картон и шперплат. Няма никави изолации. При 100км/ч шума е доста силен, като вали често тече вода а миризмите от двигателя се усещат вътре.И да не говорим колко замъряват тия автобуси! Направо са екологична катастрофа. Пълен с пътници Чавдар дори на лек наклон 5 градуса отзад е черна пушилка. Сажди.Унгарските Икаруси бяха доста по добри във всяко отношение, но и те си бяха брички в сравнение със немските и японските автобуси.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
До vlady Боже,няма как някой от по-младите да знае,какъв ад под небето беше 11М3 по заледени серпантини!Антиавтомобил,кошмар!
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
пише се скраП, неграмотници!
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 2
Преди време един германец участвал в строежа на завода плака, като го видя в каква руйна е. Няма ли някой прокурор да му стане мъчно и да привика завряния зет да го попита защо бе нужно и да го завре в централния.
отговор Сигнализирай
Новини