IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ: Един пътник може да ни струва 1000 лв.


Обратно в новината

Коментари Коментари

38
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Оставка за министъра на транспорта. Готви големи поразии, големи вреди за народа и пътниците. Частник мултимилионер няма да направи нищо добро за народа. Да заминава обратно във фирмата си да се прави на шеф. Оставка.
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Евтин транспорт за хората и бедните с БДЖ? Не, това трябва да се премахне, защото автобусните фирми губят пари. Целта на този новоизникнал от транспортния бизнес политик е да ликвидира конкуренцията от БДЖ и да изгони хората от железниците. Ще вдигне цените, ще направи картел с автобусните фирми, Автобусните фирми ще влязат в борда на БДЖ, ще го управляват в негова и във вреда за народа посока. Много беше важно да се разбере защо този мултимилионер е дошъл изведнъж във властта. Разбра се целта.
отговор Сигнализирай
36
115
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Много п рост народ, до колегата под мен.Кой е по вреден, този който краде хиляди и милиони с документи, или този с нафта та?????? И двамата са крадци, но кой е по вредния?
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Целта новият еконт министър е даа приватизира БДЖ. Да го подари на частниците и те да направят картел и да вдигнат цените. Този министър, дошъл от сивия бизнес, с връзки с всички автобусни и товарни фирми, е решил да раздаде на приятелите си обръчи от фирми последните държавни предприятия и да ги ликвидира като конкуренция, да вдигне картелно цените. Бедните ще плащат повече на хищния частен картел.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Спрете кражбата на дизел от локомотивите, спрете прескъпите некачествени ремонти, спрете всичко друго, за което от години е известно, че е вид кражба. Ако държавата не може да се справи да го даде на китайците. Те щв го оправят. Едва ли някой ще краде при тях. Оправия има, но желание няма. Прекалено много народ дои от десителетия тази дойна крава.
отговор Сигнализирай
33
115
преди 2 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Ворожан Апенян, какъв ценен жп кадър!?!?Как няма кадри, колко хора с магистратури работят на ниско експлоатационни ниво в железниците, но понеже нямат връзки, на ръководни позиции назначават "наши хора" на дебели заплати, като Г- н Апенян.Не очаквам промяна в железницата, просто подмяна на едни хора с други.Това което казват всички, е факт"няма железница в света, която да е на печалба с пътнически превози"!
отговор Сигнализирай
32
SarsCov2
преди 2 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Ако има желание, хъс и добро управление БДЖ може да се самоиздържа и да печели. Сигурност, висока хигиена, цена на горе, намаляване на автобусите които дублират влака, кафенета, ресторанти и всички пространства, под наем или си ги работят, няколко интересни ретро или парти влакове с тур дестинация за ден, отдаване под наем на имоти ( БДЖ има бол имущество), организиране на *** билдинг, сватби във влака или д-р събития има начин.
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
докога с тая безсмислена говорилня за пари и абстрактни мерки? Хванете се вече за реални предложения - забрана за движение по магистралите на тирове, особено на чуждестранните - да се качват от едната граница и да пътуват до другата с влак - хем по-евтино, хем намалени емисии на газове, хем приходи за БДЖ, хем по-малко натоварване на движението по магистралите, особено като се има предвид как карат тираджиите...
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Возил съм се на влак в Германия и в Чехия.В Чехия беше 2 пъти по-скъпо от автобуса, в Германия направо ти режат главата, при това за най-обикновен влак.Да си мислим, че в България ще се постигне нещо по-малко безмислено от там...Тепърва земи да отчуждаваш, релси да слагаш...
отговор Сигнализирай
29
Млад Меринджей
преди 2 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
... Статията е основно за загубите, но хората знаят кой ги причинява. НЕКАДЪРНОСТТА НА УПРАВЛЯВАЩИТЕ. За какво им трябваше да разделят пътническия от товарния... че сега да ги обединяват. Ама така е КОГАТО ККРЕТЕНИ СИ ИГРАЯТ НА УПРАВЛЕНИЕ НЕ СЪС СОБСТВЕНИТЕ СИ ПАРИ А С НАРОДНИ БЕЗОТЧЕТНИ ПАРИ. На никой не му пука дали ще има загуби... И без това никой не им държи сметка, нито пък има наказани. Ако аз не си платя данъцити ще бъда наказан жестоко. А ако управляващ похарчи на загуба тези данъци...
отговор Сигнализирай
Новини