IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ: Един пътник може да ни струва 1000 лв.


Обратно в новината

Коментари Коментари

8
Кундуктуря
преди 2 години
Харесвам 19 Не харесвам 2
Ами направете 2000 лева билета и ще сте на печалба бе!Хаха!Тия кардци съсипаха и окрадиха всичко,сега пътника 1000 лева им струвал!Закривай и брачедите ще събират релсите за желязо..
отговор Сигнализирай
7
Анализатор
преди 2 години
Харесвам 21 Не харесвам 2
Четем поредните глупости по темата БДЖ. Във всички цивилизовани страни в удоволствие да се пътува с влак. Точни разписния, комфортни вагони, климатизирани, охрана навсякъде по гарите, камери във вагоните... Влаковете са винаги пълни, отделно товарните превози носят сериозни печалби. Тук оставиха БДЖ на произвола и злоупотребите, с идеята да приватизират за мизерна сума.
отговор Сигнализирай
6
Стария Джо
преди 2 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
В НКЖИ са имотите на БДЖ ....колкото и да се открадна за 20 години пак има много недвижими имоти
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 24 Не харесвам 0
421 млн. лв. са натрупаните загуби в БДЖ защото само се краде.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Министър Събев какво ще направи по въпроса? Чакаме си виното на борда!
отговор Сигнализирай
3
аз
преди 2 години
Харесвам 23 Не харесвам 1
от 40 години само приказки и нищо!
отговор Сигнализирай
2
ами
преди 2 години
Харесвам 24 Не харесвам 1
"едва около 3% от пътуванията у нас се извършват с влакове".Добре де,като е толковамалък този дял,защо не са се предприели мерки да се сведат до минимум разходите,да се спрат линиите,където цял влак пътува за 5 човека и да им се измисли алтернатива за тези хора.Нормално ли е транспортна компания,която генерира приходи от продажба на билети всяка година да има държавна субсидия от 500млн. и въпреки всички тези пари:субсидия+приходи от билети,да има загуби от 400 млн.Някъде нещата куцат,нали???
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
"Нямаме система за обучение на кадри. Откъде ще намерите кадри и откъде те ще управляват тези влакове?", каза още проф. Ананиев." Система за обучение на кадри има, няма желаещи да работят за смешни заплати.
отговор Сигнализирай
Новини