IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ: Един пътник може да ни струва 1000 лв.


Обратно в новината

Коментари Коментари

18
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Ако Европа иска да спре емисиите, да инвестира с програми за високоскоростни железници. Може да се свърже транспортно с Азия и Русия. Да се пренасят всякакви товари. Така ще се намалят тировете, вредните газове, катастрофите по пътищата..
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Държавата удобно забравя, че не всичко е печалба, а трябва да изпълнява и социални функции
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
Ще ме върне бързината, удобството, хигиената, достъпните цени, сигурността, спазването на графика. ALFA-X влаковете летят с 400 км/ч. т.е. София - Варна може да се измине за по-малко от 2 часа. Представете си подобен влак от София до Халкидики или Левкада. Влаковете спокойно могат да конкурират самолетите на 1 континент. Трябва само добра визия и инвестиции в правилната посока. Само с кражби и съкращения не става!
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 25 Не харесвам 0
Тотално разграбване на БДЖ! Някога, отдавна, много обичах да пътъвам с нощните влакоже на БДЖ, по дълги дистанции - нахранваш се, наспиваш се, измиваш се и си пристигнал. А сега...да те е старх да погледнеш, не да влезеш!
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Ще направи фирма във фирмата, какво друго :( Колко директори се изредиха през годините и само трупат дългове. Едно на ръка, че в държавно предприятие никой не носи отговорност за тях..
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
На вас нищо не ви струва, вие сте на заплата, виж на нас може и повече от 1000 лв да ни струва.
отговор Сигнализирай
12
До Анализатор
преди 2 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
То и у нас товарните превози носят добри печалби само, че те са за частните превозвачи за БДЖ останаха само нискорентабилните товари.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
БДЖ имат един основен проблем и това най-вероятно е отново една раздута администрация и сигурни линии за кражби и присвоявания. Ако тези фактуро се изчисят, ще има и за достойни заплати и за нови влакове, но как да се секне кранчето на кражбите, като те са се вкоренили във всяка една държавна институция. 50% от държавната администрация може да е аут при ревизия и нови планове на работа, особенно с он-*** платформите, но това не е удобно за роднините.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
През социализъма и капитализъма по линията от Русе насам през 10 минути тракаха влакове насам-натам...а от години минават по 2-3влака най много на денонощие!Съсипахте всичко
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Какво ще правят сега депутатите от ДПС, няма вече да возят с маршрутки и да трупат астрономически печалби?
отговор Сигнализирай
Новини