IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Дизелови коли, коли на бензин... Идва ли краят им в Европа?


Обратно в новината

Коментари Коментари

32
Реалист
преди 7 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
Вече не можеш да си купиш 10 годишна кола за 4000-5000 лева, освен ако не е много зле. За закупуването на нова кола в България определено има и други проблеми, освен че масово нямаме пари. Заради факта, че МВР не работи и има много кражби, за нова кола трябва гараж, а такива няма, а където ги има са недостатъчни. Новите коли изискват добро гориво, а такова в България няма. Катализаторите също масово ги крадат, а МВР нищо не прави и не може да виним собствениците, че колите им са без катализатори
отговор Сигнализирай
31
не син
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Идва им края , ама друг път !
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Това с поевтиняването на електромобила може да не стане точно така. Сега в производството на класически автомобили, които се правят от сто години - такова поевтиняване не се забелязва, а напротив! Всеки следващ модел е по-скъп от предходния. Така ще може и да не дочакаме някакво значително поевтиняване на електромобилите.
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Тези от ЕС явно живеят в инкубатори. Толкова са се отделили от реалността. Най-лесното е забрани. Вече се пише съвсем открито, производството на елколите замърсява много повече от другите. Тези в ЕС постъпват като мимюните, взеха решение да ги приемат и сега, ква стана тя, ко да ги правим. Пълен абсурд!!
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
при масово производство цената на електромобилите би спаднала доста под цената на сегашните дизели, въпроса е че петролните компании са прекалено силни за да възпрепиятват този процес
отговор Сигнализирай
27
BRAWO
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
Добро решение .Но все пак трябва да се вземе предвид и финансовата страна .По времето на Соца (лош , добър , видяли сме го) , Държавата ГАРАНТИРАШЕ на всеки пълнолетен гражданин Нова кола на всеки 10 години .И това беше най-скъпата , по евтините можеше да се сменява пред 2-3 години , но все пак НОВО - с найлон на седалките .
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Как с 4-500лв ще си купите хибрид?Е сега как с тея пари си купувате коли по 4-5000лв? Ами втора употреба купувате.Когато прозиводството на електричките стане достатъчно голямо, ще паднат цените, богатите западняци ще си купуват новите модели, а старите ще продават на нас.Ама батериите - ами те също ще поевтинеят, живота им е по-дълъг от 4-5г (тойота дават 10г гаранция). Също така, скъпи са големите киловати-7-80киловата. Евтинджосите - ще са си евтини и като нови.И дизеляците ги ремонтирате.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Европа отново е далече от реалността. Ще забраниш дизела, ОК. Но мафията която произвежда и придава горива, нали плаща на свои хора в правителството? И как така ще изхвърлиш милиони коли, кой ще произведе толкова електрически? Много прибързано се решават нещата. Някой иска да удари милиарди за да му купуват електрическите коли. Ще стане една каша, една битка кой - кого. У нас проблема е не дизелите, а отоплението на дърва и въглища. Както и немиенето на улиците. Явно управниците съвсем са изпер
отговор Сигнализирай
24
Истината
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
Прости истини:- производството и поддръжката на кола с ел.двигател, замърсява повече от това на коли на бензин и дизел- говори се за забрани в бъдеще време, само за в центъра на няколко големи градове, а не навсякъде- основният замърсител на въздуха навсякъде по света е използването на твърдо гориво за отопление и в индустрията- в София неизмитите улици замърсяват над два пъти повече от МПС с бензинови или дизелови двигатели,а през зимата отоплението с твърдо гориво е 6 пъти по-голям замърси
отговор Сигнализирай
23
хахахах
преди 7 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Няма лошо ама от момента, в който в Европа ги забранят, бройте 25 години да ги изтъркаляме ние и тогава ще минем на електрика. С батериите слагат край на колите втора ръка над 10 години (които за нас са нови), щото батериите ще ги сервизират докато са в гаранция, а след това ходи ги зареждай през 50 км. Ако искаш да я смениш ще ти сложат някаква душманска цена. Голямо лицемерие е това нещо. Защо не ограничат производствата, които замърсяват най-много, а почват от колите в ЕС? А Китай? А САЩ?
отговор Сигнализирай
Новини