IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Без дизелови коли в Германия. А какви са последиците?


Обратно в новината

Коментари Коментари

70
Глоба и пак глоба
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 6
През 2013 г. ЕП прие решение за CO2, отделян в атмосферата, като целта е през 2021 г. леките автомобили да емитират под 100 г/км CO2 (147 г/км за ванове). Сега дизеловите коли почти са стигнали това ниво и са на ниво 104-109 г/км, докато бензиновите с 120-150 г/км са далеч от целта. Сега в Германия може би ще се спасят от глобите за NO2, но след 3 години ще се натресат на глобите за CO2, които могат да избегнат само ако спрат бензиновите и минат на дизелови коли.
отговор Сигнализирай
69
ГражданинА
преди 6 години
Харесвам 27 Не харесвам 17
Най-после почна забраната за "нафтовите печки", то нафтата и газта все пак основно са си за отопление а не за колите ! Дано по-скоро да се въведе и в България тази забрана !!!
отговор Сигнализирай
68
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
В Германия имат проблем със замърсяването с азотен двуокис, но забраната на дизеловите коли, реално няма да намали замърсяването с NO2. Бензиновите коли също замърсяват с NO2 и сега ще принудят живеещите в Шутгарт да си купуват бензинови коли, а сегашните няма да има на кого да ги продадат. Като си купят бензиновата кола, тя няма ли да замърсява с NO2? Малко по-млако, но пак ще замърсява и пак ще си имат наднормено замърсяване s NO2, а замърсяването с CO2 ще се увеличи много.
отговор Сигнализирай
67
???
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
Ако колите наистина замърсяваха толкова много, както ни убеждават, то в София и и във всички по-големи градове в България би трябвало да има голямо наднормено замърсяване с всичко, с ковто замърсява автомобила, а то няма, нито едно наднормено замърсяване няма. Единственото наднормено замърсяване в България е с фини прахови частици през студените дни на зимата, заради отоплението на дърва и въглища и горенето на гуми и какво ли не още. В Щутгард явно има и други замърсители с азотни оксиди.
отговор Сигнализирай
66
Бензин vs Дизел
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 6
Евро 6Изискване за замърсяване с азотни оксиди*Коли с тегло < или равно 1305 кгБензинови - 0,06 г/кмДизелови - 0,08 г/км*Коли с тегло 1305-1760 кгБензинови - 0.075 г/кмДизелови - 0.105 г/км*Е, бензиновите не замърсяват ли? Вярно, по-малко от дизеловите, но не чак толкова по-малко. При по-старите коли разликата е по-голяма, но те намаляват и скоро ще изчезнат по естествен път.
отговор Сигнализирай
65
Щирлиц
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
До Анонимен 67Затвори се със своя газово-бензинов таралясник,и подишай ароматите,които излизат от благословените му цилиндри.Може да ти дойде акъл,знае ли човек?
отговор Сигнализирай
64
до 65
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Шутгарт е градът с най-мръзен въздух в Германия и точно нивата на азотни оксиди там са доста високи! Нивата на NO2 са регламентирани от ЕУ и не трябва да бъдат над 40 микро грама на кубичен метър на година - затова са и забраните за дизелите, те са най-опасни както за хората така и за природата
отговор Сигнализирай
63
prostyu
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
значи дизела е вреден за здравето, но не се забранява производството. А наркотиците са забранени, да се произвеждат, но пък консумацита им е легална. браво
отговор Сигнализирай
62
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 7
Не бе германците са ***, пак са направили нещо без да мислят - голям виц хахаха!Почитателите на нафтовите печки ги съветвам само за проба да се затворят за 30мин в един гараж с работещия си таралясник и да видим след това ще могат ли да излязат навънка и какво ще храчат ...
отговор Сигнализирай
61
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Да поясним малко. CO2 е естествен продукт. Хората като дишат усвояват O2 и издишват CO2. Да забрани и хората а?Растенията поемат CO2 и изпускат O2.
отговор Сигнализирай
Новини