IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Без дизелови коли в Германия. А какви са последиците?


Обратно в новината

Коментари Коментари

50
До 53
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 7
Не си наясно с много неща. Първо за теглото на автомобилите. Над 1 тон са вече на практика всички автомобили. Най-лекият Голф, който се продава сега е 1216 кг, а най-тежкия е 1970 кг. Забрани не трябва да има. Щом държавата е разрешила да купиш някакъв автомобил, то сега не може да ти забрани да го ползваш, ако е технически изправен. Не знам защо са нарочили дизеловите автомобили, след като бензиновите замърсяват повече с основния замърсител - въглеродния двуокис.
отговор Сигнализирай
49
до Немска му работа
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
*** ти от гугъл мапс ли разбра че няма инфраструктура за електрическите коли в Германия? Повечето големи градове имат вече доста места за зареждане на ел, автомобило, повечето фирми даже имат по няколко такива места на паркингите си ...
отговор Сигнализирай
48
lol
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 7
дизела трябва да се забрани за всичко освен камиони (пикапи, джипове) над 1тон.ако не ви харесва, защо не се оплачете че бензина ви е таксуван 500-800% и от 40ст става 2л40ст ???
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Щутгарт и Дюселдорф са два от градовете в Германия с най-много коли на човек от населението. С тези ограничения уж за чистотата на въздуха, немците май се опитват да си решат проблема с трафика. То и Фандъкова в София се опитва да ги имитира, но не осъзнава, че преди забраните, немците са направили много други неща, а в София направо се минава към забрани.
отговор Сигнализирай
46
Реалист
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
В България, вкл. и в София, няма проблем с наднормено замърсяване от колите, както е в Германия. Колите в София са относително нови (средна възраст около 10-11 години) и се използват много по-малко в сравнение с подобните на София градове в други държави, вкл. и в Германия. В Берлин 44,2% от хората отиват на работа с кола, а в София само 24,6% отиват с кола на работа. В Берлин средният пробег на година е в пъти по-голям от този в София, а и Берлин е градът в Германия с най-малко коли на човек от
отговор Сигнализирай
45
Немска му работа
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 8
Немците пак първо ще действат, а после ще мислят и ще викат, оле-ле, какво направихме. Не им е за пръв път, но няма да се научат. Новите бензинови двигатели замърсяват повече от новите дизеловидвигатели. За електрически коли няма инфраструктура, така че който си купи електрическа кола ще има голями проблеми. Тези, които са смесени бензин/газ или бензин/ток, имат обикновено по-голямо замърсяване, когато са на бензин, в сравнение с чисто бензиновите, а често ще им се налага да карат на бензин.
отговор Сигнализирай
44
Край
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 7
Последиците са че празноглавите софянци ще измрат от асма/ефизем/ белодробна недостатъчност и ракове на белия дроб. Преди това обаче ще юркат трилитрови дизелаци шеста употреба лукс. Кеф цена нема нали?!
отговор Сигнализирай
43
i'm
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Не ги мисли немците, те отдавна са го преценили и изчислили и измислили. Ние да му мислим, че нашите хубавци като решат да повтарят като папагали и тогава ще го втасаме.
отговор Сигнализирай
42
До 46
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Колко цилиндров е този двигател с този колянов вал?
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 12
Както и да го очернят, двигателят на Рудолф Дизел има поне с 10% по-висок кпд от бензиновия. При големите дизели ефективността е над 50%. Има двигатели, дето само коляновият вал тежи 500 тона.
отговор Сигнализирай
Новини