IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Без дизелови коли в Германия. А какви са последиците?


Обратно в новината

Коментари Коментари

60
До 61
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Евро 5 и 6Изискване за замърсяване фини прахови частици:дизел - 0.005 г/кмбензин - 0.005 г/км за коли с директно впръскванеКазваш, че дизеловите замърсявали повече с твърди частици ли? Щутгарт е град с население около 612 хиляди човека. Това голям град ли е, за да има проблем с замърсяването с NO2 от автомобилите? Бензиновите коли също замърсяват с NO2, по-малко от дизеловите, но вече почти се изравниха.
отговор Сигнализирай
59
До Странно!
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Основният проблем не е въглеродния двуокис СО2, а азотния окис NO. Бензинът отделя повече СО2, но това е проблем като парников газ, но не и толкова за здравето. Реално ние издишваме въглероден двуокис и бихме се задушили от него при голяма концентрация, но не и друго. Дизелът отделя огромни количества азотен окис NO, което е убийствено за здравето. Отделно и фините прахови частици, които нямат изчистване от белия дроб. За градски условия - дизелът е бавен убиец! Германците не са ***!
отговор Сигнализирай
58
putyu
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
супер, само газ ки и зил ове, але але. как ще забраняваш на клиента, а не на производителя бе, алу
отговор Сигнализирай
57
Пак ни лъжат
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 8
Няма смислен довод за забрана на дизеловите коли, като в същото време да няма забрана за бензиновите коли. Дизеловите коли замърсяват повече от бензиновите само с азотни оксиди, но за сметка на това, бензиновите замърсяват повече с въглероден двуокис. За останалите замърсявания, те са приблизително еднакви за колите по Евро 4, 5 и 6.
отговор Сигнализирай
56
мд
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
До Странно!Бензиновите изпускат повече въглероден диоксид, но много по-малко NO2 и твърди частици, които са основния проблем в големите градове. Това, че данъкът се определя на база въглероден диоксид е от времемето, когато държавите са искали да борят глобалното затопляне с дизел. В много държави данъкък на дизелите вече е изравнен с бензиновите, а някъде дори и по-висок.
отговор Сигнализирай
55
пена
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
"Ел. колите се виждат, като алтернатива, но проблемът е, че дори нещо, като Model 3 на тесла, с пробег само от 340 км,"понеже всичките коли, които карат на газ из БГ правят много повече от 300км на едно зареждане...
отговор Сигнализирай
54
lol
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 7
До пенатъпчо панелен. не се мери теглото а капацитета. ***, по *** > най *** > българин.
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
ПОСЛЕДИЦИТЕ СА, ЧЕ ДИЗЕЛОВИТЕ БРАКМИ ЩЕ ДОЙДАТ В БЪЛГАРИЯ.
отговор Сигнализирай
52
:)
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
Време е дизела да си ходи от градовете.
отговор Сигнализирай
51
пена
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
"дизела трябва да се забрани за всичко освен камиони (пикапи, джипове) над 1тон."95% от автомобилите по улиците са над 1 тон :-)
отговор Сигнализирай
Новини