IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Без дизелови коли в Германия. А какви са последиците?


Обратно в новината

Коментари Коментари

30
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Митьо Крика хареса това и вдигна цената на дизеловите автомобили в горублянската автоморга
отговор Сигнализирай
29
Истината
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 5
Истината за Германия, не е истина за България. В Германия няма това замърсяване с фини прахови частици, което е единственото наднормено замърсяване в България и се дължи на използването на твърдо гориво през зимата и няма друго наднормено замърсяване. Колите в България не могат да доведат до наднормено замърсяване, поради простия факт, че в България колите са малко, а и се използват много по-малко.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
"Без дизелови коли в Германия" - какви са тези заглавия? Щом е разрешено Евро 6, значи забраната е само за стари коли - дори не е частична. Трябваше да пише "Германия забранява старите дизелови автомобили".Евтина сензация. Друг е въпроса кой има пари да си купи кола отговаряща на Евро 6.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Забрани, зaбрани но нищо за качеството на дизела и бензина? А се знае, нашата нафта не отговаря на качеството на немската. Кой прави нещо по въпроса? Или се мълчи нарочно, защото Валката Златев е първа дружка на Джендър Бойчо. Пипнеш ли Валката и Бойчо отлита. Много лесно се слагат забрани и оценки, а става дума за милиярди. Кой иска да ги загуби? Ще се водят дела които Забранителите ще губят. Друг начин няма! Парите са огромна сила, особено ако са в милиярди.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
В Германия да караш стара кола е безумие. Само работа на час е 70 Е. Кола на лизинг може и под 100 Е на месец да се плаща. Аз плащам около 150 Е за да нямам накрая последна вноска. Талант е на мое име, няма прехвърляне и такси после. Само големият талон е при търговецът още, до изплащането.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Няма проблем...Ние ще ги купим.Само да свалят цените:)
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Кой е виновен да се карат толкова дизели и защо се произвеждат столетие? Днес, изведнъж забрани??? У нас масово се карат дизели защото са по-икономични. Бензин карат богатите, но и те минаха на дизели. Ако бензина е 1.20 лева, кой ще мисли за дизел? Но лакомията на управниците направи това. Я да видим кой ще забрани изцяло дизела? Колко народ ще бъде избит от т.н. Защитници на природата, политици, които са вързани със тези защитници. А у нас, при тази беднотия, корупция, разруха, как да стане?
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Германия не е България. Освен в чужбина, автомобилите ще се преразпределят в страната. Масово хората живеят в по-малко градове и села, защото има работа навсякъде. В големите градове наемите са скъпи. Проблемът ще бъде, че няма право дори да се минава през тези градове. За целта всяка кола има стикер. Ако е зелен минава навсякъде.
отговор Сигнализирай
22
контра
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Обаче БМВ,Мерцедес и Фау Ве обещаха, че ще заведат контра дело срещу всяка община забранила дизела. Така си защитават направените инвестиции от милиарди евра в дизеловите технологии.
отговор Сигнализирай
21
Горублянец
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Урааа, идват новите нафтови печки. Нов внос, всичко сменено, качваш се и караш, който разбира при нас се спира. Гаранция - франция !!!
отговор Сигнализирай
Новини