IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Е-автомобилите еко, а? Нека не се самозалъгваме!


Обратно в новината

Коментари Коментари

86
Ге
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 9
Да. Либитата на фосилните горива са навсякъде. Аз препочитам да карам зад електромобил. Това е главната полза увацаеми. В гъсто населените места /и не само/ползите са огромни. Вашето ДВГ не бълва само CO2, а и един куп канцерогенни вещества. Да не говорим, че в сиви държави като нашата, произходът, съставът и качествата на горивото са меко казано съмнителни. Амин.
отговор Сигнализирай
85
Само питам
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Аз като карам на газ по-еко ли съм от електромобилите?
отговор Сигнализирай
84
Бензин
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 17
Само бай *** карат тея пушаци дизелите
отговор Сигнализирай
83
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
A бе развитието на хората не е по-различно от тва на еволюцията в природата... нещата се случват бавно и славно и са в следствие на премахването на несъвършенствата. Гледам, първия полет със самолет e от преди 100на години и хората са го имали за некво чудо, а сега си е даденост... его сега се гласят хора да пратят на Марс, което също се приема все още за научна фантастика, нищо чудно след 100на години и тва да е вече даденост... тъй че... електромобилите за въпрос на време
отговор Сигнализирай
82
niki
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
То хубаво, ама там ,където токът е произведен от ВЕЦ или АЕЦ???
отговор Сигнализирай
81
Факт
преди 6 години
Харесвам 24 Не харесвам 4
В Германия на човек от наслението се падат 22 пъти повече изминати километри от автомобилите за определен период от време в сравнение с България. Затова в Германия колите са голям замърсител, а в България са малък замърсител, но Бай *** едни си знае едни си бае - Бай ***, дизеляците, дишаме отровите, ....
отговор Сигнализирай
80
До пена
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Уважаема г-жо Пена, литият е наистина широко разпространен елемент, но има неприятна подробност - няма го в концентриран вид, винаги е малък примес към определени скални породи. Преведено - трябва да пречистите тонове скална маса, за да получите грам литий. Бавно, енергоемко и скъпо. Оценките за добиваемите количества варират между 15 и 20 млн. тона. Ще стигнат само за няколко поколения от по 60-100 млн. електромобили.Ентусиазмът Ви е бабапенин, следователно, уважаема г-жо Пена...
отговор Сигнализирай
79
lol
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 18
колегата вече е писал по въпроса, но нека добавя. Бай *** и сега се оглежда за машини дето вървят на дървени въглища и няма търпение да въведат забраната в Германия, за да прибара някой 10 годишен дизеляк. Това, че после всички му дишаме *** него не го интересува, той на тоци няма доверие. А статията е повече от ясно, че е поръчкова. Производвството на батериите не е в центъра на града, че да го дишаме тоя CO2, за разлика от таралястниците ви и кълбетата от дим, които оставяте.
отговор Сигнализирай
78
Тошо
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Слушайте хора , явно сме си тук за да си чешем езиците . Колко различни алтернативни горива са изобретени до сега? Много ама патентите са изкупени от арабските шейхове , които няма да ги пуснат докато нефта не свърши! Защо ли Никола Тесла си е разрушил изобретеният ел.автомобил? Дали човечеството не е било готово за това или е искал много пари за патента?
отговор Сигнализирай
77
Истината
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 12
Отдавна се знае, че производството, експлоатацията и извеждането от експлоатация на ел.колите замърсява повече от това на колите с ДВГ. Не знам къде е новината тук!
отговор Сигнализирай
Новини