IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Е-автомобилите еко, а? Нека не се самозалъгваме!


Обратно в новината

Коментари Коментари

56
Koly kucia
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
Тука няма поръчка.Всичко е точно и вярно.по добре стара бензинова кола отколкото електрокар.След време когато открият новото гориво което няма да се зарежда от Гинка тогава съм съгласен.и това ще стане според Ванга 28-30 година след като отмине царуването на българските олигарси...
отговор Сигнализирай
55
ззз
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
А и за да не помисли някой че съм фен на петрола: Бензинът е обречен! До към 2050 запасите на петрол ще са драстично намаляли и ценово ще е нерентабилно да се използва за гориво. ТОВА Е ФАКТ!(проблем е че цялото ни общество е базирано на пластмасите и химията и там ще има проблем, но това е друга тема)Та за автомобилите - единственото реално гориво в (близко) бъдеще е в метанолът или евентуално метан-ът.
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
П.С. Исках да кажа остатъчен капацитет 80% от първоначалния
отговор Сигнализирай
53
Бензинова пропаганда
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 7
Най -вероятно проучването да е финансирано от Фолксваген :)Нищо е вярно:1. При производството на бензинова кола също има CO22. При правенето на статистика за батериите на тесла, шветския институт си е наместил статистика, взел е възможно най-лошите данни и е закрългял доооста нагоре. Справка:https://popularmechanics/cars/hybrid-electric/news/a27039/tesla-battery-emissions-study-fake-news/Да електо автомобилите не са манна небесна, но са пъти по-екологични от бензина и дизела
отговор Сигнализирай
52
ЕМS до ззз
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
След като имате известни наблюдения върху електромобилите от 20 години, трябваше да знаете, че животът на батериите се дава при точни критерии - остатъчен капацитет спрямо този на нова батерия. Обикновено за "износена" батерия се счита такава със спад на капацитет 80% от първоначалния и това е ясна информация, която можете да получите при дилърите или производителите на електромобили, както и е написано в гаранционните условия.
отговор Сигнализирай
51
ззз
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
А и още нещо което всички тактично пропускат:Да приемем че Тесла и всички останали плеснат с ръце и решат от мили чувства да ПОДАРЯВАТ колите (или поне батериите) си!Добре де - виждте какви са производствените им мощностти (и планове за идните години)и какво е годишното производство, на "ковенционални" автомобили!Ай ся вземете калкулаторите и посмятайте малко!Фен съм на електрото,но нека бъдем реалисти!Близките поне 100г. а вероятно и никога, няма да има осезаемо приложение в автомобилите!
отговор Сигнализирай
50
ооооо
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
разликата се състои в това къде е замърсяването и дали може да се контролира ?!
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Един специалист каза преди време, че ако имаме около 2 милиона електрически коли, за да се зареждат ще трябва още една АЕЦ. И автора на статията е прав, прикриват се проблемите при производството на тези батерии, защото някои вече са се хванали на хорото да изкарват пари от налагането и продажбата на елколите. Борбата е между двете лобита за пари и пазари. Много време трябва да мине за да се купи на нормална цена елкола, да издържа батерията поне 10 години, да се зарежда поне за час.
отговор Сигнализирай
48
ззз
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Не съм го сметна АЗ, производителят така казва!Лично АЗ съм фен на електрото а и го следя и се занимавам с него от 20-тина години и претендирам, че съм навътере в нещата.И Да ще изкарат ЕВЕНТУАЛНО 8г. може даже и повече, но капацитета пада драстично, много от клетките умират - т.е. пакета трябва да се "ремонтира" и като цяло, в общия случай, след 4-5 година вече е силно компроментиран - ФАКТ!И не съм ПРОТИВ ел. - даже обратното - просто нека свалим розовите очила и се върнем в реалността!
отговор Сигнализирай
47
EMS
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 9
Исках и да изложа факти за тези 9 години експлоатация. Карам с втора батерия, първата издържа 7 години, а цената на втората е като на смартфон от среден клас. Двигателят няма нужда от поддръжка, той има само една движеща се част - ротор. Та.., как и по какъв параметър да го сравняваме с ДВГ, може би горива, масла, филтри, износване, застраховки, паркиране, данъци..., КПД???
отговор Сигнализирай
Новини