IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Дизелгейт: Как Германия "изнася" скандала у нас?


Обратно в новината

Коментари Коментари

23
до Жоро Дизело
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 7
Чети мойто момче, за "чистите" ти дизели от 2008-*** година:"Повече от половината от всички внесени дизеловите автомобили са на над 10-годишна възраст, т.е. нямат задължителния от 2011 г. насам стандартен филтър за твърди частици. Така се изхвърлят прахови частици във въздуха, причиняващи рак, и от статистическа гледна точка те са причина всяка година в България да причиняват над 13 хил. смъртни случая"
отговор Сигнализирай
22
Жоре Дизело
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 11
Ужас, сега като дойдат мръсните дизели от 2007-08 година и заменят дизелите от 1995 година ще стане особенно мръсно :-) Това виц ли е, що ли? Сегашните гробници които се карат в БГ ще се заменят със съвсем друго поколение автомобили, които замърсяват десетократно по-малко, да не говорим че една печка на въглища замърсява колкото 1000 (ХИЛЯДА) дизела и всъщност те са най-големия проблем.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 32 Не харесвам 3
Тукашните берлински лакеи се надпреварват да обясняват как вината била на България. Още малко ще кажат, че и Дизелгейт е по вина на България. Жалка лакейска му работа.
отговор Сигнализирай
20
Георгиев
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 16
Карам електрически Golf.Много съм доволен.Мой приятел има електрическо BMW I3.Скоро ще купува още едно такова.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 27 Не харесвам 4
"ПРОБЛЕМЪТ не ев Германия, а в България. "Проблемът нямаше да е в Германия, ако след Дизелгейт немците си бракуваха и рециклираха тези нафтови печки, вместо да се чудят на кого да ги продадат че да си избият част от загубите. Баш на Германия си е вината.
отговор Сигнализирай
18
Жо
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 14
ПРОБЛЕМЪТ не ев Германия, а в България. Български фирми-вносителки и частни лица купуват от Германия и внасят у нас неотговарящи на европейските изисквания автомобили. Регистрираните у нас официални вносителки на германски марки автомобили не внасят ***.Това е все едно да обвиним Германия, че у нас българи внасят употребявани гуми, които само "изглеждат добре" и нашенеца ги купува по 10 лв парчето.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Тази статия заблуждава.Ако държавните институции и то добре са платени. СИ вършат работа този пазар отпадя
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 5
Цялата играе е за пари у нас!! Някои ще спечелят милиони с всичко свързано с "чистия въздух", не разбирате ли? Някой да каза нещо за стандарта на живот, за кражбите на милиярди от всичко за да богатеят Шайкаджиите? За качеството на горивата нещо? За пътищата? За лошата организация на пътя? Всичко е да спечелят тези които ще придават катализатори и ековинетки. А за тези които горят пар//цали, въглища, пластмаси и гуми? Нищо разбира се, защото кой ще им гладува срещу 50 лева. ГЕРБ си заминават!!!
отговор Сигнализирай
15
Someone
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 6
Спрете да купувате :) Само се оплакваме и пишем колко е зле как сме прецакани. Добре ни е да се оплакваме, обаче да се покажем с 10-15 годишен автомобил закупен от автомобилното гробище на Германия, Италия и т.н. Отговора е: "Е да бедни сме, не можем да купим нов" Да така е! Но какво правим возим се по един човек в лъскавата 15 годинишна кола, пушим цигарката и сме славен народ. Помните ли '94 световното? А днес, след 2 години...това е далеч! НЕ не ни убива дизелът, от мисленото ни е!
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 3
"Мчи купувайте електромобили от Германия бре!Кой въ кара да земате дизели?"Немски електромобил ахахахах това беше добър виц.
отговор Сигнализирай
Новини