IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Дизелгейт: Как Германия "изнася" скандала у нас?


Обратно в новината

Коментари Коментари

33
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 6
Хайде сега, друг ни е виновен, че ние купуваме нещо. Никой не ни е задължил да вземаме точно това или онова. Колата има спецификации - с/без катализатор; с/без филтър за микрочастици; с/без ад-блу сисетма. Всеки има глава на раменете си и може да реши и да каже - не, тая кола замърсява, не я искам, ще купя другата.Отделно, че аз познавам хора, които нарочно си махат/пробиват катализатора, какво да говорим за филтрите.
отговор Сигнализирай
32
Истината
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Странна статия, отново смесваща верни с неверни неща. Това, че богатите държави изнасят замърсяващите производства, както и по-замърсяващите автомобили към по-бедните страни като България се знае от много години. Невярното е, че едни коли замърсяват много, а други изобще не замърсяват. Истината е по средата - с всеки следващ евростандарт замърсяването намалява, но и по-старите и по-новите замърсяват, едните повече, другите по-малко. Внасяните в България коли са вече поне по Евро4 и малко замърся
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Смятам,че всеки производител трябва да си предвиди начини за рециклиране или съхранение на произведените от него машини. Тази статия е поредното доксателство, че не сме в ЕС, за разлика от Германия, но пък пплащаме вноски на ЕС. Това е все едно вие да си изхвърлите кофата с отпадъците в съседния двор, и да се води, че сте си почистили имота.Болклукът за едни и съкровище за други, това са евроценностите.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 11
Проблема пак е в наща държава, немците много ясно че ще си пробутват ***, а при нас трябва да има контрол. Ако държавата забрани 10 годишни или по стари дизели да видиш как всички ще се метнат на рейса и няма да има проблем. Ама наш *** нали е най гоуемио гъзар та как ше му се забрани на него. А да не говориме дизела колко по-скъпо излиза след малко експлоатация, там дюзи тъпотии, всичко е супер скъпо, ама на *** науи му арчи 1 литър по малко та така...
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 4
Немците са измислили машината на времето: палиш дизеловия Фолксваген и те обгръща мъгла. След като се разсеят кълбетата дим се озоваваш в 19-ти век.
отговор Сигнализирай
28
Андрей Слабаков
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 9
Винаги съм знаел че хората се разболяват от рак на белите дробове от дизелите, а не от цигарите. Седнали те да ми пречат на пушенето.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 9
До ГеоргиевКарам електрическа Тесла и си поръчах новата роудстар. Дали не са по-добри от твоите закъснели изделия произведени от зор и немай къде поради швабска недалновидност? Как мислиш колега?
отговор Сигнализирай
26
ДНЕС
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Дизеловите автомобили в България , Нов Внос Втора Употреба , имат вече цена която се доближава до тези с десен волан .
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 11
Крайно време е коли над 10 години да не бъдат вкарвани в България. Дори 10 години са много. Напълнихме се с трошки защото *** трябва да си избива комплексите като кара 15 годишно БМВ.
отговор Сигнализирай
24
House M.D.
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Колегата от коментар 19 ще обясни ли къде е този дизелов портал?
отговор Сигнализирай
Новини