IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Дизелгейт: Как Германия "изнася" скандала у нас?


Обратно в новината

Коментари Коментари

73
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
До АнонименХем си прав,хем не си.Европа действително се опитва да създаде нови технологии и да не са зависими хората от петрола,в което няма нищо лошо,напротив,похвално е.Но от друга страна действително горите намаляват,а производителите не спазват правилата за екология и от там идва замърсяването на въздуха,водите,земята.Това обаче няма нищо общо с планираното остаряване на продуктите,което е свързано с повече печалби и израдходване на ресурси на халос.
отговор Сигнализирай
72
От 64 недоволен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
ВАЖНО СЪОБЩЕНИЕ....Вече пръднах....Ако усетите задушлива миризма и полъх наподобяващ агнешко яйца и вино ... не са виновни нито немските дизели, нито путин....Аз бях
отговор Сигнализирай
71
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Всичко е политика ,кой ти мисли за екология .Ще принудят германците да купуват нови коли да върви бизнеса.Глобалното затопляне си е естествен цикличен процес в приридатанито дизела ни кравите фаш.кии както ги набеждават са причина за това явление.Да не говорим че,новите автомобили са еднодневки 5-години и хвърляш щото поддръжката е супер скъпа
отговор Сигнализирай
70
До 69
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
Имам приятел,който работи във фирменият сервиз на "Ауди" в България.Ремонтират едновременно по 40 коли и винаги е препълнен.И то говорим за лимузини,които са на не повече от 5 години,щото цените са много високи и се ремонтират основно скъпи коли.Ясно е колко качествени ги правят.
отговор Сигнализирай
69
До 69
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
И как точно установи, че немските са по-качествени.
отговор Сигнализирай
68
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
До ПасатористаНемските коли са качествени или по-точно - те са по-качествени от френските, италианските и други,но и при тях е създаден срок за използване или подменяне на части.
отговор Сигнализирай
67
До пасаториста
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Ами аз не бих карал пасат от 2018....Ти смотани шваби не си мръднаха пръста да му сменят дизайна от времето на твоята бракма....Карай си я брат.
отговор Сигнализирай
66
Факт
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 4
Проблемите със замърсяването в Германия и България са съвсем различни. В Германия имат проблем с замърсяването с въглероден двуокис, т.е. с бензиновите коли и с азотен диоксид, т.е. с дизеловите коли преди Евро 6. В България засега няма проблем със замърсяването заради колите, а само с печките през зимата.
отговор Сигнализирай
65
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
До АнонименВ Германия ако ти се развали някой електроуред или принтер,компютър,направо ти казават да го хвърляш и купуваш нов.Имате късмет,че в България има момчета със златни ръце,които поправят и хората които нямат големи финансови възможности, могат да си поправят уредите.Често се заменят умишлено метални части с пластмасови,или електроника или продукта се програмира така,че да се хвърли след определен период от време.А после реват,че ресурсите на планетата намалявали
отговор Сигнализирай
64
Пасаториста
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 6
Хора, не си купувайте замърсяващите въздуха немски дизели. Купувайте си "незамърсяващи" въздуха италиански, френски, шведски или китайски дизели. Аман от тези немски дизели. Карам дизелов Пасат 2001г. А дали не бих карал Пасат 2018г. ако можех да си го позволя???
отговор Сигнализирай
Новини