IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Дизелгейт: Как Германия "изнася" скандала у нас?


Обратно в новината

Коментари Коментари

63
Недоволен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 9
Така се набухах с агнешко на пещ с оризец, гъбки и някакви зелении, че ударих и една каница червено вино и слушам историите на дядо ...Та ако пръдна точно в този момент ще последва нова екологична криза и лондон ще обвини Русия за употреба на биологично оръжие на балканите.
отговор Сигнализирай
62
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 4
Мой роднина работи в Германия, като почти всяка седмица ходи командировки в различни страни от ЕС. Казва, че негови колеги държат пари за нови коли, но до такава степен са объркани, че не знаят каква кола да си купят- най-нов дизел, бензин, хибрид или електрическа. Еколозите подлудиха хората.
отговор Сигнализирай
61
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Вече и на самите хора им писна и споделят между себе си - коя фирма и кои продукти са некачествени и не ги купуват,така си спомням как фалира една фирма производителка на телефони и други подобни.На хората им писна от некачествено производство и ще започнат да купуват от други места,където продукта не се хвърля след гаранцията.Купи, хвърли, купи: Скритата история на планираното остаряване (2010) - https://youtube/watch?v=-4MHKQApEJs&t=200s
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 24 Не харесвам 3
Автомобилите замърсяват десетки пъти по-малко от печките на въглища и дърва.Аз живея на село и вечер през зимата буквално не се диша от пушеци.Сега пролетта и лятото няма изобщо замърсяване.А и в повечето градове е така.
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
Това със замърсяването е въздуха се прави с цел да се купуват нови коли,но няма да върви в България,където 80% от населението едвам оцелява.Много производители си произвеждат продукцията така,че да се дават повече пари за части,ремонти или най-вече направо да се закупува нов продукт,но на хората им писна и започнаха да си купуват по-качествена продукция или произведена на други места,където няма да имат проблеми с техниката или други произведени продукти.Вече и самите хора споделят между себе с
отговор Сигнализирай
58
Yordanka Kralik
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
@ 47: Идеята ми беше следната: Car sharing както си го има в много държави от EU, и наши специалисти са запознати с идеята; работещи от по-малки населени места и пътуващи до индустриални зони ползват car почасовo . Проблем е c почтеността у дома.
отговор Сигнализирай
57
Yordanka Kralik
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Уважаема Редакция, благодаря че изтрихте публикациите за Car Sharing написани не на кирилица; разбирам, че има правила за публикуване, но такива също и за дискриминация.Благодаря!
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 4
Когато коментирате не забравяйте, че навсякъде по света забраната на вноса на стари коли винаги е имало като резултат още по-голвмо остаряване на автопарка.
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 29 Не харесвам 5
Старите коли замърсявали. А новите, купете ди по-нова и ще се скъсате да ходите в сервиза. Какви ли не приблеми. Цялата патаклама е да се нагушат едни пари от вносители на катализатори, печатащи ековинетките, както и сервизите. Колите до 2005 бяха в пъти по-сигурно и евтини за подръжка. Я погледнете лизинга, за бсКлук кола, минимум 300 лева за месец..Уж за по-качествени, 500-600 лева. Кой може да си позволи.Отново ще се граби народа. Отново се създава проблем за да не се гледа краденето на Бочко
отговор Сигнализирай
54
???
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 5
Не ги разбирам тези, които искат немците да не си продават старите коли в България. Защо искат в България да се карат 30 годишни коли, вместо 10-15 годишни!?
отговор Сигнализирай
Новини