IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Идва ли доминация на електромобилите? Ето 7-те причини защо


Обратно в новината

Коментари Коментари

56
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 5
Много са зле, направи справка колко броя Тесла 3 са капарирани.
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 11
Бе не четете ли колко е зле Тесла, как просят за държавни помощи или за национализация, защото са зле финансово? А са зле, защото няма достатъчно продажби! А няма продажби, защото който си е взел не е повторил и тия около него бегат с 300 от електричката. За съжаление това е положението.
отговор Сигнализирай
54
и
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 11
"...от списание Forbes"и по-нататък не чета !искам този еврейски лъжец да ми покаже батерия която да е на се зарейжда *** 91% от капацитета си като нова - НЯМА такава литиева батерия !!!270 000 км изкарват батерийте САМО на хибридите - защото рядко се ползват за дълго и рядко се черпи100% от капацитета имбатерията на Теслата си отива след 250-300 цикъла, ако и даваш зор, ако е караш по баири или под 5 градуса целзии и 150 цикъла няма да изкара
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
От нет-а разбирам че 1л гориво е равносилно на 10-12кwh от тук може да си направите сметките за това колко ток ще ви трябва за да се движите
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
58, никъде не съм казал, че изброените консуматори вдигат с 50% разхода!!!! Но го вдигат с около 10%. Плюс 30% по-нисък капацитет заради температурата, плюс 5% загуби от лошо сцепление и по-честа работа на esp, демек спирачки, плюс 2-3 % загуби от увеличено ***, и ето ти едни 50% надолу в пробега.
отговор Сигнализирай
51
й
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 7
"...от списание Forbes"и по-нататък не чета !еврейската пропаганда ни проглуши ушите с това глобално затопляне (дето така и не го видяхме) и с електрическите им автомобили !1) тесла минава максимум 200 км с едно зареждане и то по-равно. На планиснки терен и 70 км може да не мине !!!2) дори с бързо зарейдане отиват 4.5 часа да заредиш батерията !3) искам поне един евреин да ми покаже как ще стигне от Ню Йорк до Вашингтон с Тесла ! Зарядни станции НЯМА !!! и едва ли някой ще дреме 4.5 часа
отговор Сигнализирай
50
И да добавя ...
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
..от догодина и елколите почват да плащат магистрални такси,макар и по-ниски от правителството казаха ,че ще се повишават всяка година.По-умните норвежци се чувстват вече прецакани. В Берген се готви як протест срещу магистр такси,демек хората не искат ел коли. Защо го премълчава това тоя "скандинавец"
отговор Сигнализирай
49
До 55
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Всичките консуматори изброени от теб са доста малки за да вдигнат разхода на Ел-консумация с 50% относно зимният разход е вярно че е по голям като цяло с около 30%
отговор Сигнализирай
48
Понеже ...
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
...и аз работя в Норвегия да споделя болката на колегата ми,който си купи ел голф. На всеки 30 000 км му сменят фаровете,които предполагам са лед . Услугата струва 4000 крони(малко над 400?) . Та до оня дет възхвалява Норвегия ще му кажа ,че производителят го е сметнал,ако не ги даваш за масло и филтри ще ги дадеш за лед диоди. Отделно всяка година се минава преглед за да ти е валидна гаранцията който не е по-малко от 250-260? на година.
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
...добавям за съвмесния курс до Варна с електричката, да е натоварена с 4 човека, як багаж и да опъне София - Ябланица със 140. Това са 100 км баир! Колко ли ще издържи???
отговор Сигнализирай
Новини