IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Идва ли доминация на електромобилите? Ето 7-те причини защо


Обратно в новината

Коментари Коментари

46
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
53, естествено че има преразход! Едно е да го опънеш без да спира 200 километра, друго е да спира често. През това време на покой ти бачка парно или климатик, музика, чистачки, фарове... Това е преразход във времето на работа на тия консуматори, а те дърпат от батерията, щот няма иначе от къде. Затова споменавам задръстванията.
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 4
Имам дизел, 2014, купил съм го нов от местния дилър. Вече е 4 годишен и на 35 хил. Не е от премиум марките. Та искам през декември, в петък следобяда да тръгнем заедно с някоя наточена електричка, по магистрала Хемус. Горе по тунелите да е минус 15, колоната да е 3-4 километра и да стои един час на парно, без да мърдаш повече от 10 метра. Любопитно ми е, дали ще стигне примерно до Велико Търново. Не говоря за Варна. Щото аз редовно стигам до последната :)
отговор Сигнализирай
44
До51
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Чакай сега, не съм чел данните на Ренота но все пак говорим за електромобил,според теб той има същият преразход в градско като автомобил с ДВГ?
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Каталожния пробег на Рено Зои през зимата е 280 километра. Реалният в града, с чакане по задръствания е наполовина, според Технотест! Има го на сайта им.
отговор Сигнализирай
42
До "умния"
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 4
Скоро четох норвежка преса . Момиче от Берген фен на Опел(досега е имала и бензинов и дизелов опел) си купува преди по-малко от година опел ампера,който е със сравнително голям пробег. Камъче е пукнало единия от стоповете и дилърът и иска 10000 крони без труд,(курс на 1нок=20стинки) демек грубо 1000? без труд. Момичето споделяше ,че ако бе останала с дизеловия опел,толкова пари за нафта не би изхарчила за година. Коментарите оставям на вас. Относно каско дали покрива щета не беше писано.
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
До нас има клон на ЦКБ и те имат един Нисан Лииф само на ток. Служебна кола е, ходят по София с нея. Шофьорът ми каза, че зимата не я карат, защото не се знаело кога ще спре, понеже в студа много бързо и падала батерията. Колата е на три - четири години.
отговор Сигнализирай
40
А някой мисли...
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
...ли за цената на еленергията в близко бъдеще?
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 8
Някой задавали си въпроса по колко мегават часа ел. енергия денонощно ще трябва за да се зареждат ел.автомобилите ако се наводни с тях. Този въпрос е само за такива които имат сиво вещество в главите си. За да се задоволи нуждата на ел.енергия за всички милиони автомбили ще трябват фотоволтаици в цяла сахара и пак ще има недостиг. За капиталистите този въпрос е извън компентентноста им те нямат толкова мозък за да мислят. За тях е важна печалбата а за после да му мислят оФцете.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Продажбите на Тесла са слаби, защото колата все още не става! Това са цифри, а не емоции. Демек факти, а не желания.
отговор Сигнализирай
37
един ганьо
преди 6 години
Харесвам 24 Не харесвам 2
Норвежецо, Норвегия е пример за успешно приложен обществено-политически модел, по-близък до социализъм, но на базата на огромни държавни доходи от ГАЗ, РИБА, НЕФТ,и др пр.ресурси. Такава държава може да издържа всичките си граждани на социал, но не го прави, за да не ги деморализира и пропие. Сметнали са, че могат да налеят малко пари в "новото" задвижване, не губят нищо. Ние сме със скъсани *** и не можем да експериментираме с нещо недоказано във времето-електрокола
отговор Сигнализирай
Новини