IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Идва ли доминация на електромобилите? Ето 7-те причини защо


Обратно в новината

Коментари Коментари

26
Индианец
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
А автономия от над 1.000 км при над 15 градуса кога?!?
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 10
Илон Мъск е изцедил всички авангардни технологии в Тесла, а продажбите му са крайно слаби, спрямо очакванията и бизнесплановете, като не успява да постигне и половината на заложените бройки. Това е в среда на богати клиенти. За какво говорим?
отговор Сигнализирай
24
ШибиРиби
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
И аз да кажа... цените на магаретата, катърите и конете в бг ще скача
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Според тия сметки Тесла 3-75kW цена на батерия 15 хиляди долара, ха някой да ми каже какво и струва на тая каруца 36 хиляди долара базовият модел, тоест 21 хиляди за всичко останало?
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
рано е още,но ще се случи,когато започне реалната конкуренция и борба за клиенти изведнъж ще се появят удивителни разработки и открития в тази област,времето това да се случи наближава
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 7
Евтиният базов модел на Tesla 3 струва 36 000 долара без мита и ддс. Той има върхов пробег 350 километра при температури над 15 градуса. При минус 10 пробегът се свива до 130 км. Има модели с по-голям пробег и с тройна цена. Нормалното зареждане е 6-8 часа.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Доминация на ел автомобили ще има тогава когато запчнат да потъват крайбрежни държави под вода. Тогава държавните управници и производителите ще се сетят че печалбата не е по важна от живота. Но ще е късно. Процеса е започнал и само бързата намеса на държавите може да го забавят но за спиране е късно. А е късно защото преди 30 години беше момента да се спрът бълващите отрови заводи и автомобили. Не случайно баровците хвърлят милиарди в търсене на друга планета на която да се изнесат за да оцелея
отговор Сигнализирай
19
българина
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 6
ай стига лъгахте бе, капацитета скачал с 8 процента годишно, колкото разхода на новите коли е по нисък с 8 процента от старите съгласно реклмата на всеки нов модел от последните 30 г поне. всеки шофор с опит 20 г знае че колите горят едно и също през последните 30 г, независимо стари или нови а само в зависимост кг, мощност, кубатура, турбо, бензин или дизел. годината няма значение или марката. батерията е недоносче в целофан
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 7
Айде стига с тия реклами за коли на които ти трябва един багажник с кабели да го зареждаш по няколко часа всеки ден А зимата е жива мъка с това електрическо чудо.Продадох го с кеф тоя дръглив хибрид на Тойота и не искам и на снимка да го виждам.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 6
Ясно! Значи поне още 10 години двг ще доминира! През 2008/9г. се говореше същото, че след 2-3 години ще се насити с електрички, но не само че не стана така, а и след 3 пъти по-дълго време още не се е наситило с електрички. Да не споменавам,че у нас закъснението ще е още по-голямо.
отговор Сигнализирай
Новини