IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Балканите: Тук старите германски дизели идват... за втория си живот


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

40
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 10
Не бих си купил таралясник,честно и без пари не бих го взел.Защо сме такива *** не знам ,честно как може да купиш кола за 1000лв и да се качиш в нея,да засичаш,да газиш пешеходците,да паркираш в градинката,да гледаш от високо ,качил се на един ***.Български синдром
отговор Сигнализирай
39
ВЪПРОС
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Пак има Двоен Стандарт в ЕС . Щом са забранени в Западна Европа , да ги забранят и в Източна Европа . Не сме втора ръка хора да дишаме отровните газове на Дизелите .И в тази Връзка - Кога ще забранят и ТИР-вете на дизел ?
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Първо се СЕТИХА и хванаха да легализират и сложат данък на ония *** играчките с изпарителите (е цигарите) които са на пазара от доста време .Сега се сетиха за втората употреба коли щото били се износили и вредели на природата. Ами че те и новите коли ползват бензин и тровят земята. Дайте да сменим на електомобили ,щом се мисли за природата .Ама тогава бензиновата мафия ще фалира нали ?
отговор Сигнализирай
37
до хах
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Има услуга почистване на филтър Струва 200 лв и се прави веднъж на 5-10 години.Твърдят че постигат над 89-90 процента почистване.Са па никой не ни е виновен че масово са стиснати клошари и не им се дава пари за нищо ама им се кара наточен дизел с шест цилиндъра и 400 коня заради тунинга.Такива почиствания трябва да се правят задължително и да са законово нормирани.
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 1
Интересна схема- немците вместо да си бракуват тракащите барутници, ни ги продават, след което ни размахват пръст колко мръсен ни бил въздуха и въвеждат забрани за въпросните автомобили да се движат по пътищата и.
отговор Сигнализирай
35
Син Воин
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Абсолютни лицемери.Мислели за доброто на планетата и хората.А същите тези *** с всички сили се мъчат да направят камиони, коли и магазини в които да няма човешки персонал, тоест всички шафери, продавач-консултанти и тем подобни да станат излишни на тази планета.После идва ред и на другите.Подготвят ни за редуциране на населението, това е истината.
отговор Сигнализирай
34
хах
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 5
До АнонименБе не знам за мексико-бразилците. Бая запалим *** трябва да имат за цяла зима. Планини. Пък и тея *** не ги наричат твърдо гориво.За дизелите 3 неща ми правят впечатление в София.1. На червен светофар всичко трака около мен2. На зелен светофар, светофара не се види от дим3. В olx-a има 20 обяви за премахване на филтър за твърди частици (не влияе на турбото и "отваря" колата)Малко са дизелите (пък и не само) които могат реално да минат истински технически преглед в БГ
отговор Сигнализирай
33
Химик
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Тези евростандарти са една голяма измама. Дори чисто новите дизели са много вредни, защото твърдите частици, които отделят са много по-малки и проникват по-лесно в тялото на човека.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Защо преправяте думите така че да нямат смисъл?Хумор може би?
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
В София колите изминават за година около 400-500 пъти по-малко километри на човек от населението, в сравнение с онези градове в ЕС, където били установили, че колите замърсявали значимо.
отговор Сигнализирай
Новини