IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Такса "Задръстване" – трафик регулатор или пореден експеримент?


Обратно в новината

Коментари Коментари

104
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
А относно фирмите коли, ако не си забелязал фирма, като ЕКОНТ изолзва коли регистрирани в Русе. А на територията на София се движат поне 50-100 такива непрекъснато. Много други фирми също ползват коли с регистрация в други градове, заради по-ниските данъци там. Само дебиил би говорил глупости от типа : не е проблема, че има много автомобили. Ами къде е проблема бе? какво освен бройката автомобили се е променило от преди 6 месеца например??? НИЩО!
отговор Сигнализирай
103
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Отиди пред КАТ да видиш колко коли регистрират на ден - по 600-800 коли и тези са само със софийска регистрация. А дори и лизинговите коли немогат да изравнят сметката с колите, които ежедневно идват от близките до София градове.Така че проблема е в големия брой автомобили и това, че те са стари и пушещи. Аз съм на 40 години и преди 20 години София беше различен град. Свикнал съм да ходя пеша и да ползвам градския транспорт въпреки, че колата ми струва 50 000 лв. Селяците с дараците, тихо!
отговор Сигнализирай
102
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Ако наложиш такса за натоварено кръстовище друго ще се натовари.Регулирането на кръстовищата става с една евтина система от датчици,които да регистрират броят на автомобилите чакащи на светофара.Когато например този брой стане десет или петнадесет например да пуска зелен сигнал. Също така и синята зона трябва да стане поне 10лв.Но на мафиотската фирма и е удобно да има големи обороти от дву левовата цена,скобите и паяците.
отговор Сигнализирай
101
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
За пореден път екипът на Фандъкова демонстрира *** поведение.Ненормалната организация на движение в София,ниската цена на синята зона и струпването на огромно количество провинциални коли са основа за задръстванията.
отговор Сигнализирай
100
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Това 600 на 1000 не е коректно число. Включват в бройката всички коли на лизинг, които се водят на софийски фирми докато собствениците ги изплатят, нищо, че колата се кара в Бургас или Варна, включват фирмените коли, които са регистрирани в София, но се ползват в провинцията и много други.
отговор Сигнализирай
99
До 96 ахааха
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
КАТ може да каже и че 10 милиона коли напускат София или 100 милиона коли. Ти на КАТ вярваш ли?!Досега не съм срещал 350000 коли. Обикновено пишат 100 хиляди или 150 хиляди коли напускат София. Разбира се, в това число влизат и коли на хора, които не са жители на София, но за известно време са в София и по празниците се връщате по селата си. Май не си прочел "лични коли", а колите напускащи София не са само лични коли. Въпросът е да не се сравняват ябълки с круши - всички автомобили с личните.
отговор Сигнализирай
98
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Експеримент! Безплатен и удобен градски транспорт! Този експеримент ще ви даде правилният отговор.
отговор Сигнализирай
97
шофьор
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 10
Заради колите и тяхната прекомерна употреба, хората в България са затлъстели. Колкото по затлъстели, толкова по-мързелив. Колкото по-мързеливи, толкова по-малко искат да ходят. То е като омагьосан кръг. И така докато всички станем по 200-300 кг. Произтичащото от теглото е ясно.Всичко е пари. Хората осмелили се да искат промяна са оплюти от статуквото. Защото колкото повече се движим, толкова по-здрави ще бъдем.
отговор Сигнализирай
96
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
А такса некадърност и такса алчност, кога? И да, вие трябва да я плащате неуважаеми експерти и управници.
отговор Сигнализирай
95
hubu
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
Българският народ е много беден и затова всеки се вози сам в автомобил. Не може да си закупи гараж или да си позволи платен паркинг. Трябва да може да се паркира пред входа на блока и то безплатно.Трябва да се ограничи трафика, който преминава транзит по жълтите павета и то с по един човек в кола. Може именно такива да се таксуват в час-пик.
отговор Сигнализирай
Новини