IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Такса "Задръстване" – трафик регулатор или пореден експеримент?


Обратно в новината

Коментари Коментари

74
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Платено паркиране няма в подобни на София градове по света.Прага е с размерите на София, дори като население.Само платен паркинг те оправя. Всичко останало е зони. Даже се плащат само с монети на автомат. Паркирането е брутално трудно, но поне е добре организирано, ако искаш да си плащаш за масов паркинг.
отговор Сигнализирай
73
gio
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 4
този да спре да дава примери с държави с пъти над нашия ГДП. Ако отиде в Сингапур ще види, че упоментата системата работи, и се ползва главно от работещите, но няма сграда без подземен паркинг. Англия ситито достъпно само за таксита и повечето хора ходят с метро.А тук дупка до дупка и такси за всичко без да виждаш да се инвестира в нещо, но от общината ти казват средна цена на ремонта на дупка 100+ лв. и след 2 месеца два пъти по-голяма, мерси. В гр, транспорт смрад.
отговор Сигнализирай
72
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Цариградско шосе - стигаш до Орлов мост и после накъде? Минаваш през Центъра, а Цариградско шосе е едно от най-натоварените. По света натоварени булеварди не ги правят на паркинги, за да грабят пари за сини и зелени зони. Например, защо се паркира на бул. Патриарх Евтимий или на бул. Васил Левски в частта му между Попа и НДК? По-добре да си бяха останали двупосочни, както бяха преди години, и без да се паркира по тях.
отговор Сигнализирай
71
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
Вместо да решават проблемите, фандъковци събират такси за некадърността си. Платено паркиране няма в подобни на София градове по света. Платено паркиране има в много по-гъсто населени градове, с много повече автомобили.
отговор Сигнализирай
70
Поручик Ржевски
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Всяка голяма столична артерия свършва някъде в нищото и продължава в тясна улица. Няма нужда от такси, има платен паркинг в центъра, може да се увеличи и готово
отговор Сигнализирай
69
сс
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 0
значи за всички неща в държавата идеята на управляващите е да се вземат едни пари, тях не ги интересуват другите неща, наблюдават някаква сфера и измислят такса, данък глоба за да вземат едни пари това е боли ги фитила за жертвите по пътищата, вместо да подобряват определени неща те знаят да санкционират такъв им е милиционерския акъл...
отговор Сигнализирай
68
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Само богатите ще могат да влизат в центъра.
отговор Сигнализирай
67
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
66, Америка и Европа са два различни свята. В Америка всичко е разчертано и планирано с оглед масова употреба на автомобили. В Европа, с нейните натъпкани градове от столетия, това трудно може да стане.
отговор Сигнализирай
66
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 30 Не харесвам 0
Мечтата на всеки сдобил се в власт е да ограничава, да налаг глоби и такси, т.е. да се прави на велик, вместо да си свърши работата. Това става и в България .
отговор Сигнализирай
65
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
В допълнение - София в момента е един скъп град, а не е ясно на какво отгоре. Цените (наеми, транспорт, магазини) са безумни за държава като нашата, в същото време насреща не се предлага кой знае какво. Жилищата не са някакви кой знае колко читави (особено новото строителство и панелките), инфраструктурата е плачевна за ЕС стандарт, транспортът не е уреден. А общината продължава да бичи глоби.
отговор Сигнализирай
Новини