IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Такса "Задръстване" – трафик регулатор или пореден експеримент?


Обратно в новината

Коментари Коментари

84
Д 84
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Точно така е. Ако се вдигне средната скорост до примерно 30 км/час, колите ще са тройно по-малко, а ако се вдигне до 45 км/час, ще са 5-6 пъти по-малко по улиците.
отговор Сигнализирай
83
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
До АнонименAко в продължение на два километра няма светофари, задръстването ще е в перпендикулярните преки.
отговор Сигнализирай
82
do 83
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Е как без светофар до всяка Била и Кауфланд??? Та те си плащат за да им сложат.Факт че е при добра организация, ако работя на 5км от вкъщи, мога със средна скорост от да кажем 40 , за 7-8 минути да стигна, да паркирам на паркинг и колата ми да изчезне от градската мрежа.Вместо това същото това разстояние аз го взимам за 20-25 и докато колата ми "изчезне" от пътя симулирам трафик... При тройно време на нормалното могат х3 автомобила да стигнат, за по малко индивидуално време.
отговор Сигнализирай
81
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Основна причина за задръстванията са светофарите. Ако в продължение на 2 км няма светофари. може да минеш това разстояние, примерно за 2 минути с 60 км/час. Ако там сложат 2-3 светофара, средната скорост пада на 15-20 км/час и вместо за 2 минути, минаваш това разстояние за 18-24 минути, т.е. за 9-12 пъти повече време. Това означава и 9-12 пъти повече коли движещи се по улиците на София. Затова на някои колите им изглеждат много. Някъде светофарите са необходими, но в 90% от случаите са излишни.
отговор Сигнализирай
80
extremist
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
ТАКСА ТИКВИ КОГА ЩЕ ИМА
отговор Сигнализирай
79
extremist
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
ТИКВАТА ГИ РЕЖА ЗАЕДНО С КОРЕНИТЕ
отговор Сигнализирай
78
Oleee
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Тия, че са *** - *** са. Ама гражданите на София, докога ще търпят тия идиотизми ? И ще продължават да вярват на глупостите им ...
отговор Сигнализирай
77
До 77 ооо
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Мислят, та пушек се вдига. Затова така "разшириха" Малинов, че от двулентов, стана еднолентов, а това е най-натовареният булевард в 120 хилядния Младост, свързващ Младост с Цариградско шосе и по него минават над 70% от колите влизащи и излизащи от Младост. Малинов трябваше да го направят с по 4 ленти във всяка посока, без бус-ленти или с по пет ленти, ако сложат и бус-лента, като на кръстовищата трябваше да има и допълнителна лента за ляв завой. Вместо това - една лента плюс бус-лента и лента за
отговор Сигнализирай
76
Радков...
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Ахаха, няма такъв "капацитет" - рева 2 минути как новите острови пречели на колите и в заключение каза, че ако стане по-добър градския транспорт ще почне да го ползва!
отговор Сигнализирай
75
ооо
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
Експертите, когато позволиха и позволяват застрояване балкон в балкона да са мислили. тия такси да си ги плащат те сега. Типичния пример е строителството на Гранд Каньон в Младост. Към бул.Малинов задръстването в пиковите часове и сега е огромно, при отварянето на комплекса ви е бедна фантазията какво ще стане. Експертите дали са наясно колко са се на.рали с този строеж? И към днешна дата нито община Младост, нито столична община са отговорили какви мерки са взели за трафика
отговор Сигнализирай
Новини