IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Климатикът в колата трябва да се използва и през зимата. Защо?


Обратно в новината

Коментари Коментари

53
Виц
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
И за да се направя още малко на остроумен - 1kW на 12 волта прави....83.333 ампера!!?!? WTF?!? Бая сериозна стойност. Не, че няма електрически подгревни рейки, ама ай посмали малко. Масовия случай са 3 подгревни свещи с по 12-15ампера консумация. Лично за мен подгревната печка е по-икономичния откъм КПД вариант, щото КПД-то на алтернатора трудно минава над 50%, т.е. няма смисъл първо да правиш Ел.енергия с помоща на ДВГ и после пак да я превръщаш в топлина.
отговор Сигнализирай
52
Виц
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Ти тоя орел как го виждаш да запали на -20? Това е някакъв виц.
отговор Сигнализирай
51
Зафирист
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 14
Дизелите за разлика от бензиновите коли загряват доста по-бавно, и ако навън е -20С за да се стопли купето ще ти трябва поне половин час или да изминеш около 30 км. И през това време ще си сляп заради заледени и запотени стъкла. Затова ужким лошите автомобили Опел с дизелови двигатели имат една екстра наречена ускорено електрическо затопляне - калорифер 1кW, който на втората минута вече духа въздух с температура около 30С. Така че няма студ, няма пек, Опел е комфорт за белия човек.
отговор Сигнализирай
50
Наблюдаващ
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
До TotalenГрамотнико, вЕрното е, че когато включваш климатика в студено време за изсушаване на стъклата, на практика, компресора не се влкючва. Става само пренасочване на студената струя въздух, влизаща в колата, към стъклата. няма нужда от климатик, защото извън купето, е достатъчно студено.Компресорът се включва, само в топло време.
отговор Сигнализирай
49
Чумавия
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Това само Вальо Златев може да го "измисли"
отговор Сигнализирай
48
Радек от Боктор
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 4
Истината е, че системата не е напълно и 100% херметична поради това, че е авто-климатик. Ако не работи на пролет няма газ и отиваш да го пълниш. Но цяла зима системата не е работила и по-малко бързо дефектира. Личен опит.
отговор Сигнализирай
47
Pompon
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 5
На Дачийката ми климатика не се изключва. Разход на гориво - каталожен. Топло, студено, работи като немец! :)
отговор Сигнализирай
46
Тон
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
При повечето коли, оборудвани с климатроник, просто карайте на режим ***. Според някои, най-здравословната температура в колата е между 20 и 22 градуса.
отговор Сигнализирай
45
CooolVN
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 5
Боже, колко професори имало в тази България-Боже....а тя била във всичко последна-странно с толкова много мозъци...
отговор Сигнализирай
44
РадиоЕреван отговаря
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 10
Отваряте прозореците на колата и не ви трябва климатик, отделно стъклата се изсушават.
отговор Сигнализирай
Новини