IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Климатикът в колата трябва да се използва и през зимата. Защо?


Обратно в новината

Коментари Коментари

43
Totalen
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
*** писал, неграмотници коментират! Каква влага в кондензатора бе, влагата е противопоказна на всяка климатична система! Фреонът не смазва, той е работно вещество, маслото смазва частите и уплътненията! И т. н. Верното е, че трябва да се включва поне веднъж месечно и да се използва за изсушаване на запотени стъкла.
отговор Сигнализирай
42
Totalen
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
*** писал, неграмотници коментират! Каква влага в кондензатора бе, влагата е противопоказна на всяка климатична система! Фреонът не смазва, той е работно вещество, маслото смазва частите и уплътненията! И т. н. Верното е, че трябва да се включва поне веднъж месечно и да се използва за изсушаване на запотени стъкла.
отговор Сигнализирай
41
:):)
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
ауди Ц4 А6 97 ***, има вградени реотани на пътя на въздука към купето, предпазители 80А . Пускам рециркулация в купето само и този заводски реотан и към стъклото почва постепенно хладен позатоплен въздух да отива да размразя леда ако има а не да стържа въм.
отговор Сигнализирай
40
гого
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
колеги, не бъркайте домашните климатици с автомобилните. Автомобилните са по близо до работата на хладилник....
отговор Сигнализирай
39
до I,m
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
До I'mИма допълнителни нагреватели (или печка) при някои автомобили. Другото е в ръцете на смесителните клапи при климатроника или врътката за топло при климатика. ;) Но няма инженер, който ще изтърве топлината генерирана от ДВГ-то при охлаждането му и после ще я търси отнемайки от мощността му за развъртане на компресора. Все едно на комшията комина да минава през твоята стена, ти да отвориш прозореца и да си пуснеш печка. А компресора отнема по няколко коня от мощността на двигателя (5-7...
отговор Сигнализирай
38
до 21
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Нищо общо между компресорите с променлив дебит и постоянно зацепените! Но и двата вида при ниски температури на включват охлаждащ цикъл, защото 1. при ниски температури влажността пада, 2. при работещ хладилен цикъл изпарителя ти (кондезната му ваничка) замръзват и блокират нормалната работа на хладилната машина, 3. смазочните качества на маслата (новите са синтетични PAO или PAG) при ниски температури са еднакви при старите и новите компресори - лошо мазане при студен старт.
отговор Сигнализирай
37
I'm
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Но ми прави впечатление и нещо друго. Когато пусна климатроника при напълно студена кола. В началото само отчита че е пуснат, но не духа никакъв въздух. Нито топло, нито студено. Просто отчита че е пуснат. Това продължава около 2 до 3 мин. След това, направо започва да вкарва топъл въздух. Абсолютно същото поведение наблюдавам и при домашния климатик. За това си правя и съответния извод!
отговор Сигнализирай
36
До Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Със сигурност знам, че колата ми няма инсталирана "печка", както я наричат на популярен език. Възможно да има инсталирана някаква ел. с-***, която работи подобно на познатите ни калорифери(както Вие казвате), но гарантирано топлото не идва от двигателя. Карам Е-класа W211, и наистина започва да топли чувствително макс до 2 мин след запалването на двигателя. Възможно е да топли и по спомената от Вас схема, а не от климатроника директно, не знам, но е факт.
отговор Сигнализирай
35
Русенец
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
До БобчоПрав си за включването на компресора. За да влиза конденза в купето, значи е запушена дренажната тръба. Нейният изход е някъде, в долната част на купето, зад двигареля. Не е трудно да се открие, Продухва се с въздух под налягане и проблемът е решен
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
До I'm Топли преди да е загрял антифриза, ако има отделни нагреватели!!! Няма реверс на цикъла, като при домашните климатични системи!!! Не говорете глупости, а четете!
отговор Сигнализирай
Новини