IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

"Ледена епоха" за е-колите, хората си искат такива с двигател


Обратно в новината

Коментари Коментари

21
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 18 Не харесвам 3
Производството на електрически коли и производството на тока за тях отделя повече карбан имишани отколкото производсвтото и изпползването на автомобили с ДВГ, но европедерасляците в Брюксел налагат въглеродни глоби на нормалните автомобили, а електрическите *** не плащат нищо.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 23 Не харесвам 4
В града електричките са много добри, много пъргави и бързо ускоряват като бензинова с 300 конски сили. Но само толкова им е предимството. За извънградско не стават.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 16 Не харесвам 1
40% спад на продажбите на електрически автомобили след като Германия спря субсидиите за закупена електричка. Германия която беше силна в ДВГ (БМВ означава "баварски завод за мотори") вече не може да прави ДВГ, вече не можеш да си купиш немска кола с добър двигател, БМВ дори вече не правят нови. Вложиха милиарди за разработването на електрички (които в крайна сметка са китайски) и сега ще им трябва поне 10 години да се върнат към ДВГ.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 16 Не харесвам 3
До Анонимен 150 - Баш на аутобана е ного лош сценарии за ел. колите. Да от 0-90 м/ч си ти чоека. Ама после почва да се скъсява разликата мнооого бързо. На 130 севижда, че те наситгат и ще те задминат, а на 140, вече онея са със 170-180. И има проблем. Ако мерджана харчи 9/100, сега харчи 15/100. Ок, ама на тебе пробега ти от 420, пада на 200, а ако удариш максималната си, може и 120 км да не изкараш. За студ не говорим.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 4
Тесла есплед е като Лада Калина с ускорение 2.9 секунди до 100. Теслата е тесла от всякъде.
отговор Сигнализирай
16
До7
преди 2 месеца
Харесвам 18 Не харесвам 0
Съгласен,и едните и другите мислят само да пълнят гушата,мисълта ми беше,нали е капитализъм и "свободен"пазар,състезавайте се тогава,ама се вижда,че не им стиска,бляха за зелени сделки закриване на въглеводородната икономика,но когато Китай е на път да залее света с евтини електромобили,мита,рестрикции протекционизъм,а сега и ледени епохи!
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 29 Не харесвам 1
Елеткрически коли се правят от 60 години, при пазарната икономика се търси най-доброто за пазара, и още тогава е установено, че тези коли не стават, и не са ефективни. Откачалките в Брюксел започнаха да принуждават производителите с глоби за въглеродни емисии да минават на електрически автомобили.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 2
До ЕС е измама - А ако тръгнеш да следиш на роднините им инвестициите в "зелени компании", дето след 2008-***, Кризата, бяха станали стотинки, а днес са с по 100-200 до 500 пъти по-висока цена, всичко придобива съвсем нов облик.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 15 Не харесвам 3
Това с електромобилите си е пълна излагация и амбиция на едни хора да забогатеят. Прецакаха производителите на истинските коли, но хората не са ливади. Автобуси, служебни бусове или коли, които вървят из градовете е добре да са електро, но лични коли да се чудиш кога, как и къде ще заредиш, а и да чакаш с часове не си е работа.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 10
До 9 - Абе не са толкова лоши, ако ги позлваш за определени условия. Ето - зехме едно Рено ЗОй на 5 години за 22 хил. лева. Макс на ден се минава 80-90 км с него, ама има достатъчно да отиде и да се върно до Пловдив. На вилата има панели, зареждаме и батерия и някак си е яко, да знаеш, че си малко по-независим от дурите :)
отговор Сигнализирай