Влакови неволи: Закъснение между 10 и 100 минути

Нощният влак София-Варна закъсня 175 минути
24 юли 2024 17:05, Инна Ангелова
9
Влакови неволи: Закъснение между 10 и 100 минути
Снимка: БГНЕС

Средно между 10 и 100 минути е закъснение на влаковете в страната. Проверката на bTV е по повод закъснението от 175 минути на нощния влак София-Варна.

В момента най-голямо е закъснението от 100 минути на влака Враца-Варна. Забавянето е заради технически причини, които са възникнали на гара Мездра. Според БДЖ композицията е в състояние да навакса закъснението.

По вътрешните линии със закъснение се движат също така бърз влак №2614 от Варна за София – със 72 минути, пътнически влак №20160 от Варна за Шумен – с 20 минути, бърз влак №8611 от София до Бургас – с 15 минути, както и пътнически влак №10111 от София до Пловдив - 19 минути.

Както е известно около полунощ бързия влак от София за Варна излезе от релсите на гарата в Своге. Веднага е била създадена организация за превоз на пътуващите във влака, които са откарани до гара Мездра с друга мотриса. Там пътниците са се прикачили на нова композиция, с която са продължили своето пътуване.

Международният бърз влак Свиленград-София престоява в гара Казичене поради повреда на локомотива, съобщават още от БДЖ.

Проблем има и с друг международен бърз влак №460 (Горна Оряховица-Русе) – той се движи с 46 минути закъснение заради изчакване на връзка с друг влак на гара Горна Оряховица.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


9
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
7
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
върнаха се кадрите на ГЕРБ и проблемите започнаха, закъснения, не работят климатиците, няма локомотиви
6
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
До 4 Комунистите все заговори виждат. Обаче некадърността в управата не я виждат. Старите амортизирани машини не ги виждат. Лошите хигиенни условия не ги виждат. Липсата на професионални качества сред служителите не я виждат... ама заговори виждат.
5
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Ако имаше някоя мъдра глава, да бяха почерпили малко опит отвън. Прмерно раделя се БДЖ на 2 - превози и инфраструктура. Така ако решат да пускат и частни влакове - ето ще си плащат за инфраструктурата. В момента е прсото крадене, крадене, умишлено занемарена инфрастуктура, респективно проблеми, дълго време за път. Я да помислим, кой има интерес от един слаб жп транспорт.
4
2
 
3
 
! Отговори
До 2 преди 1 месец
Точно това си мисля. Десетки инциденти булвално от началото на годината - то не бяха пожари, дерайлирания, непредвидени ремонти на немските вагони, часове закъснения (това си е норма вече), дори смъртен случай на служител на БДЖ. Никога не е имало толкова много проблеми за такъв кратък срок. Вероятно някой мисли някаква схема - я нови частни пътнически влакчета върху все още не унищожената инфраструктура на БДЖ, я съвсем да ги затворят и всичко за скрап, а терените на гарите - за нашите хора.
3
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Точно като в Индия. Те и голя част от пасажерите са индуси
2
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Еее, цифровизирани са вече, що реват. Всичко електронно, пък и апетитен транспорт е БДЖ, някой може да му е хвърлил мерак.:))
1
1
 
10
 
! Отговори
Това преди 1 месец
Понеже на Гвоздейков за безобразията в транспорта, вместо отдавна да са го изритали ще е доживотен министър. Сега пак ще е такъв при служебното на Главата, а фигурираше като такъв и в предложеното редовно от Боко